maanantaina, kesäkuuta 26, 2006

Mikä v***n levoton olo?

Mua ahdistelee sellainen 35-vuotias mies ja sen puheet on saaneet mut pohtimaan nuorten ja vanhojen miesten eroa (sori 35-vuotias, sut luetaan vanhaksi..). Kun vanhoja miehiä panettaa, ne ilmaisee asian näin :
"Mulla on levoton olo. Onko sulla?". Kun nuoria miehiä panettaa, ne sanoo suoraan :"Mua panettaa.".

Kaikkien, kenellä on levoton olo, kannattaisi lukea jostain sanakirjasta, mitä sana levoton tarkoittaa. Jos mua ei okseta niiden miesten vanhuus, mua alkaa oksettaa toi levoton-sanan käyttö. Miksi asioita ei voi sanoa suoraan? Voin ihan takuuvarmasti sanoa, ettei ketään naista kiihota, jos mies ilmoittaa, että sillä on levoton olo!

Kyseinen 35-vuotias lähetti mulle myös eilen tekstiviestin. "Leikittäiskö ensi viikolla vähän...?" Siis mitä me leikittäis? Legoilla? Barbeilla? Kotia? Mä olisin jopa saattanutkin suostua jos viestissä olis suoraan lukenut, että "Tuutko meille harrastamaan seksiä ensi viikolla?". Mutta kun ei.. Siis no thanks. Mua kiihotta suorat puheet, varsinkin jos ne sanotaan på svenska.. :)

Tajusin just tossa takapihalla, että ainoa tapa ruskettua Suomessa on itseruskettavavoide. Eihän tosta auringonotosta tuu mitään. Koko ajan mua ahdistelee ampiaiset ynnä muut ökkiäiset ja aurinko paistaa tasan kaksi minuuttia ja sitten jo tulee ihan järkyttävä sadekuuro. Lisäksi mä en selvästikään rusketu naamasta. Mulle tulee vaan pisamia.

9 Comments:

At 3:02 ip., Blogger Hanna said...

Ei jeesus, nyt alko ahistaa. Mä oon vasta 27 ja ilmeisesti tässä on kuitenki sukupolvien välinen kuilu. Sinkkuna tollaiset "pannaanko?" -ehdotukset meni suoraan "pane keskenäs, kuvottava limanuljake" -osastolle. Sen sijaan levottomuus ja leikkiminen kuuluu mun sanavarastoon edelleen.

Ei ihme että mulla on kohta 35-vuotias mies! :D

Ps. Tarkennus: Mies mulla siis on jo, mutta se täyttää 35 vasta muutaman viikon päästä.

 
At 3:36 ip., Anonymous Anonyymi said...

Onhan se hyvä, että sanotaan suoraan mitä halutaan, ei tarvii arvailla, mutta joskus leikkiminen on kivaa. Vaihtelu virkistää. :) Ja riippuu kyllä aika paljon tapauksestakin että millaisen vastaanoton saa...

 
At 4:04 ip., Blogger PartyFlickan said...

Totta. Vaihtelu virkistää ja leikkiminen on kivaa. Mä vaan oon sellainen tyyppi, että mulle pitää asiat sanoa suoraan. On ihan toinen juttu sitten miten ja missä leikitään, mutta mua vaan oksettaa ihan järkyttävän paljon tollaiset epämääräiset ehdotelmat, jotka on mun mielestä "muka" hauskoja. Mutta kaikki lämpee tavallaan eikös juu ;)

Tottakai mua oksettaa jos joku ällöttävä limanuljaska ehdottaa ihan mitä vaan. Mä lämpeen kuitenkin vaan tietynlaisista tyypeistä kun oon niin nirso.

Ehkä nää sanat on siis täysin henkilöstä riippuvaisia, mutta mun elämässä levoton kyllä tarkoittaa jotain ihan muuta..

 
At 10:23 ip., Blogger Farewell said...

Varsin hupaisa postaus ;)

 
At 3:20 ap., Blogger PartyFlickan said...

Tänks!

 
At 11:04 ap., Blogger geetzu@gmail.com said...

"Kumman levoton olo, tuus narttu imemään vähän kyrpää" oli meidän 29v-sedän eilinen ehdotus. Jotenkin se vaan t o i m i . Täysin henkilöstä riippuvaista, meinaan minäkin. ;)

 
At 12:02 ip., Blogger Frida said...

Täytyy todeta, että oon Hannan linjalla tässä asiassa. Sitten kun tunnetaan paremmin on toki roisimmatkin jutut tervetulleita, mut multa tulis kyllä kylmät heti alkumetreillä panemis-ehdotuksille.

Mutta aivan samaa mieltä, että jokanen taplaa tyylillään. :)

 
At 12:44 ip., Blogger Junakohtaus said...

Ei, ei, ei.

Vanha on aikaisintaan 45-vuotias. Kertakaikkiaan.

 
At 1:35 ip., Blogger PartyFlickan said...

:) Kaikki tyylillään.

Junakohtaus: Ehkä me kaikki määritellään vanha omien subjektiivisten näkemysten sokaisemana ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home