keskiviikkona, kesäkuuta 28, 2006

Miranda moment..

Totta. Kaikki tyylillään. Jos jokainen lämpeiäisi samoista jutuista tässä maailmassa, niin täähän olis ihan tylsä paikka. :)

Mulla oli aamulla ihan järkky Miranda moment. Yöllä oli selkään tullut noidannuoli ja olin tietty yksin kotona. Kaikki kaverit 400 kilometrin päässä ja muu perhe saaressa. Voi kiukku. Kävelin sitten kaksinkerroin äitin lääkekaapille ja vedin napaan kaiken maailman kolmiolääkkeitä ja menin takaisin nukkumaan. Herättyäni uudestaan venyttelin suihkun lämmössä ehkä tunnin ja nyt jopa pystyn seisomaan suorassa. Jee!!

Äsken soitti Kelan täti ja kysyi milloin mä maksan niille monta rahaa takaisin opintotukia. Nyt olis sille Sugardaddylle vielä enemmän käyttöä kuin aikaisemmin. Jostain tarttis saada ÄKKIÄ muutama tuhat euroa..

Kesälomalla on muuten tosi kivaa kun ei tarttee ajatella mitään. Voi vaan olla. Leikin eilen saaressa selviytyjiä ja isi ilmoitti, että se äänestää mut ulos saarelta jos en itse opettele ottamaan kalaa pois ongenkoukusta. As if. Mä en uskalla koskea mihinkään limaiseen kalaan. Yök. Onkiminen on niin kauan kivaa kunnes joku tyhmäpääkala tarttuu siihen matoon ja onkeen.

Mulla ja Jimmyllä oli viime yönä varsin syvälliset keskustelut. Miten joku ihminen voikaan olla niin hyvin samalla aaltopituudella mun kanssa..?

1 Comments:

At 1:38 ip., Blogger PartyFlickan said...

Huh mikä kirjoitusvirhe :)
Lämpeiäisi= lämpeäisi..

Selkäsärkylääkkeet selkestikin vaikuttavat mun aivojen toimintaan ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home