torstaina, kesäkuuta 29, 2006

Tutka

Valitin aikaisemmin päivällä mun kaverille, ettei Herra Me Ollaan Vaan Kavereita oo ottanut mitään yhteyttä. Sillä taitaa olla joku tutka, josta se näkee aina kun oon melkein saanut sen jo pois mielestä. Kesken päikkäreiden mun puhelin piippas ja siellähän se viestitteli... Mua vituttaa. Aina kun mulla on omat kuviot meneillään, se tulee ja on mustasukkainen ja sitten mä taas kuvittelen, että se tykkää musta. Sitten siitä ei kuulu viikkokausiin mitään kun sillä on se tyttis, mutta heti kun tulee joku ongelma niin se soittaa mulle. Ilmeisesti sen tyttöystävä ei kykene mihinkään ongelmanratkaisuun.. ;)

Mä lähden huomenna takaisin omaan kotiin. Ihan kivaa päästä taas ihan omiin ympyröihin ja omaan elämään. Ja ennen kaikkea baariin Helsingissä, johan tässä onkin taas vierähtänyt piiiiiiiiitkä aika viimeisimmistä kännisekoiluista.

Mun tukka on muuten ihana. Ihan todella pehmeä kun ei oo tarvinnut viikkoon käyttää hiustenkuivaajaa. Alan herätä joka aamu siinä neljän kieppeillä, että mun tukka ehtii kuivua ennen töihin lähtöä. Ihan varmasti.

2 Comments:

At 2:34 ip., Anonymous Anonyymi said...

Baarit ja miehet ovat kaivanneet ;)
Tuu nykäsee hihasta jos eksytte samaan paikkaan.

 
At 3:10 ip., Blogger PartyFlickan said...

Good to know :) Mä ehkä nyin hihasta kaikkia hehkeitä kesämiehiä, niin ehkä sä tuut jossain vaiheessa vastaan...

 

Lähetä kommentti

<< Home