maanantaina, heinäkuuta 03, 2006

Hirvee stressi

Mun rytmi on mennyt ihan sekaisin jo heti näin ensimmäisenä työaamuna loman jälkeen. Mä heräsin tänään viideltä! Siis viideltä! Miten mä jaksan olla töissä koko päivän kun oon herännyt keskellä yötä?

Tytöt on ihania. Me oltiin lauantaina Lostarissa ja joku tyttö tuli sanomaan mulle kahdesti, että mun hiukset tuoksuu hyvältä. Aika söpöä. Mietin, että pitäiskö alkaa lesboksi kun ilmeisesti on hehkeä kunhan vaan on pessyt tukkansa.

Eilen oli tosi ei-tyypillinen darrapäivä. Mä en itkenyt enkä syönyt pizzaa. Olin lojumassa mun kaverin sohvalla ja sitten muka mentiin ottamaan aurinkoa, mutta just kun päästiin ulko-ovesta ulos tuli ihan hirvittävän kylmä ja piti mennä takaisin sisälle meidän omaan pikku maailmaan. Kaverit on kyllä niin huippuja.

Annoin muuten isille mun vanhan puhelimen, mutta tajusin, että unohdin poistaa kaikki numerot puhelimen muistista. Se saattaa vähän ihmetellä kun siellä on muistissa muun muassa seuraavat henkilöt: Strippari, Ei saa soittaa, Älä vastaa, Hoitsu, Who the hell?, Nahka, Säälittävä poliisi ja muutama muu tyyppi :)

Mitä tällaisella helteellä voi muuten laittaa töihin päälle? Ainoa asia mitä tekee mieli pukea on bikinit (ja lähteä työpaikan sijasta rannalle ruskettumaan), mutta ne ei ehkä ihan oo mun duunipaikan dresscoden mukaiset vaatteet..

Kivaa kesäistä päivää!