perjantaina, kesäkuuta 30, 2006

Spoiled Brat

Oon nimittäin mä. Ainakin kotona ollessa. Täällä on niin huippua :) Ei tarttee tehdä oikein mitään ellei satu huvittamaan. Paitsi että mä nyt siivosin ja tiskasin ennen kuin kohta lähden omaan kotiin ettei äitin ja isin tarttee tulla ihan hirveeseen kaaokseen kun ne palaa saaresta.

Meidän äiti ehkä luulee, että Helsingissä ei oo ruokakauppoja (tai etten mä osaa käydä niissä). Se oli ostanut mulle kaikkea kivaa mitä voin ottaa kotiin mukaan (esim. valmista riisipuuroa...) ja jääkaappiin oli jätetty lautaselle valmiiksi ruokaa mitä voi syödä ennen kuin lähtee. Äiti ja isi on kyllä niin huippuja!

Pikkuhiljaa alan uskoa, että loma on lopuillaan. Töistä on soitettu kolmesti ja varoitettu jo etukäteen että ensi viikolla on miljoona juttua mitä pitää tehdä. Mun liukuvat työajatkin on taas vähäks aikaa loppu. Pitää taas yrittää tottua 8.30-16.30 arkeen..

Kävin just saunassa. Pitäisi kai saunoa useamminkin keskellä päivää. Tuli tosi virkeä olo. Nyt yritän taas kuivattaa kiharoita ilman fööniä..saa nähdä miten pitkään hermot riittää.

Mulla on aina haikea fiilis lähteä pois täältä, mutta toisaalta on kyllä ihan huippua päästä takaisin omaan maailmaan. Aion heti huomenna mennä shoppailemaan ja juomaan jotain kylmää Teatterin terassille päivällä ja sitten illalla baariin..

Noh, kaipa tässä pitää pukea ja sitten lupasin keittää mun kaverille kahvit ennen kuin lähdetään autoilemaan kohti stadia.

:)

1 Comments:

At 12:10 ap., Anonymous Anonyymi said...

Nyt kun lukee vähän enemmän tätä blogiasi, niin on pakko nostaa esiin sellainen ajatus: tämän kirjoittaja on ehkä joku 50-vuotias äijä! Joka pilailee ja pahasti...

Uskomatonta tekstiä. Hauskaa!

 

Lähetä kommentti

<< Home