perjantaina, kesäkuuta 30, 2006

Ei tuska...

Äsken sattui jotain "hassua". Meidän naapurinsetä (mun lapsuudenystävän isä) tuli soittamaan ovikelloa. Mä jouduin huutamaan oven raosta,etten voi avata kun mulla on pelkkä pyyhe päällä. Se totes vaan, että mä oon aina ihan alipukeutuneena kotona. Viimeks kun olin kotona ja se soitti ovikelloa mulla oli pelkät alusvaatteet. Silloinkaan ei ovi auennut.

Sitä nauratti ihan tuhottomasti ja sitten se tiedusteli että voisko se saada takaisin pullonavaajan minkä äiti oli käynyt lainaamassa joskus vähän aikaa sitten. Mä sitten kipitin pyyhe päällä keittiöön (enkä tajunnut et meidän keittiön ikkunoistahan näkyy suoraan ulos..) ja viihdytin koko naapurustoa keikkumalla pyyhe päällä keittiöjakkaralla. No, se avaaja löytyi ja mä pääsin jatkamaan pukeutumista.

Nyt se varmasti luulee, että mä oon nudisti tai sitten että käyn ihan kuumana siihen ja mulla on pakottava tarve riisuutua aina kun se tulee soittamaan ovikelloa. Voi itku.