tiistaina, heinäkuuta 04, 2006

Nyt hävettää..

Kävin töiden ohella ostamassa uuden uimalakin. Katselin sitä pakkausta mun työhuoneessa ja tajusin, että se on junior-koko eli todennäköisesti mun afrotukka ei ehkä mahdu siihen. Päätin kuitenkin kokeilla lakkia kaiken varalta. Laiskotti, enkä jaksanut mennä vessaan joten vedin lakin päähän täällä työhuoneessa. Kappas, just sillä sekunnilla kun on saanut kiskottua lakin päähän, mun työpaikkaihastus kävelee mun huoneeseen sisään (WHY oh why?). Se räjähti nauramaan ja sanoin, että tällä kerralla se ei edes yritä ymmärtää mitä mä olin tekemässä. Ehkä parempi niin..

Kyynel ja kiukku. Ehkä tää naurattaa jo huomenna.

Ai niin, oon unohtanut hehkuttaa, että mun ja Joel Melasniemen katseet kohtas eilen ratikassa. Uuh.

2 Comments:

At 1:20 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hih, ei ole elämä helppoa :) Kyllä toi tarina minua nauratti jo nyt, varmaan sinuakin jo huomenna! Heh, koita kestää :)

 
At 8:55 ap., Blogger PartyFlickan said...

Totta :) Nyt jo hymyilyttää... ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home