tiistaina, heinäkuuta 04, 2006

Elämän aakkoset..

Mä leikin, että olen Gloria-lehden Elämän aakkoset-haastattelussa ;)

A= aurinko. Oon kesäihminen ehdottomasti ja auringonpaiste pitää mut hyvällä tuulella.
B= baarit Helsingissä
C=California, toinen koti
D=drinksut :)
E= elämä
F=Fred's, helmi surffibaari HB:lla
G=Gilmore Girls
H=Huntington Beach..maanpäällinen paratiisi
I=ihmissuhteet ja ihanat pojat
J=Joensuu
K=koulutus
L=lehdet, ennen kaikkea ulkomaalaiset sanomalehdet ja hömppälehdet
M=meri, mieluiten Pacific Ocean
N=New York City
O=onni
P=perhe
Q=quesadillat..melkein ainoa ruoka jota osaan tehdä
R=rakkaus
S=oma saari
T=tyttöjen jutut :)
U=uiminen
V=vapaus
W=Walk the line -leffa
X= YleX, yksi harvoista radiokanavista jota jaksaa kuunnella
Y=ystävät
Z=Zürich, toistaiseksi saavuttamaton kohde..
Å=Ååh...wanna-be-suomenruotsalainen...hih ;)
Ä=äitiys...toistaiseksi vielä haaveena
Ö=örsöt. Mun lanseeraama sana jolla voi kuvata kaikkia epämiellyttäviä miehiä..

Että sellasta. Mun pitäis varmaan katsoa sanakirjasta mitä tarkoittaa työnteko, koska selkeästikään mä en oo ihan vielä sitä ymmärtänyt ;)

8 Comments:

At 12:08 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mun kaveripiirissä on örsöjen vastike hiipijä. Ne ei taida mennä ihan yksi yhteen, mutta hiipijä on seuraavanlainen:

Hippi / hörhö, joka ottaa kaiken päivä kerrallaan fiilispohjalta.. Ei sitoudu. Muusikko, taiteilija tai joku muu sellainen. Yleensä köyhä, vastustaa vähän kaikkea. Hiipijä ei ota vastuuta omasta elämstään ainakaan siitä näkökulmasta, että joskus voisi vähän jotain suunnitella, mitä tekee. Ahdistuu rajoitteista (tyyliin ensi viikolla pitäisi tehdä jotain).

S

 
At 12:13 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmm..
Örsö tarkoittaa sellaista Coyote Uglya jonka vierestä herää aamulla ihan järkyttävässä krapulassa eikä muista mitä on tapahtunut.

Sillä hetkellä ajattelee sitä, että puree vaikka oman kätensä irti kunhan se tyyppi ei vaan missään nimessä herää.

Örsöt on myös ne miehet joilla on baarissa sukat ja sandaalit ja jotka kuvittelee olevansa tarpeeksi hehkeitä tällaiselle prinsessalle.. :)

 
At 12:17 ip., Anonymous Anonyymi said...

Olin siis oikeessa! Sie oot Joensuusta! Ja nyt miun uteliaisuus heräsi vielä lisää vaikka ei me voida tuntea toisiamme, koska ollaan eri ikäluokkaa. Mie oon jo 29 vee.

 
At 12:22 ip., Blogger PartyFlickan said...

Ei saa vetää liian nopeita johtopäätöksiä! Voinhan mä ihan noin niin kuin muutenkin tykätä Joensuusta..

On se kumminkin sen verran pieni mesta että saatetaan ehkä tietääkin toisemme..Hui! :)

 
At 1:30 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ok, sitten Örsö ja Hiipijä ei ole sama asia. Siitä oikeestaan ajattelin niin, kun jossain vaiheessa kirjoitit, että eksäsi oli rokkari-örsö ja yleensä muusikot on hiipijöitä.

Mutta toi örsö on hyvä sana :)

 
At 1:56 ap., Anonymous Anonyymi said...

Hih, örsö on kyllä kieltämättä ihan perkeleen upee ilmaisu. Nonni mutta jeejee, partyflickan the blonde, niinii... Akateeminen joka ehdottaa miljardia maapallon asukaslukuun? Heh, epäilyttää. Muutenki "blondi ja kivannäköinen" haiskahtaa pahasti, enkä nyt vitussa puhu edes sillistä. Tää on erittäin hyvin laadittu henkilökuvaus, mutta kuvitelmaa kaikki on vain. Eihän kukaan voi oikeesti ollä tällainen.

 
At 8:53 ap., Blogger PartyFlickan said...

Mä en nyt tiedä miten mä sulle todistaisin että kyllä mä ihan oikea ihminen oon :).

Blondi joo ja kivannäköinenkin ja jopa akateeminen. Eihän kaikkien ja kaiken tarvitse aina olla niin vakavaa.

Tarvittaessa musta kuoriutuu esiin piinkova bisneswoman jolloin kaikki hömppä unohtuu hetkeksi. Suurimman osan ajasta olen kuitenkin tällainen "hyvin laadittu henkilökuvaus".

 
At 10:14 ip., Anonymous Anonyymi said...

Uteliaisuuttani kyselen että oletko asunut / vieraillut Huntington Beachilla?

ex-HB

 

Lähetä kommentti

<< Home