sunnuntaina, heinäkuuta 09, 2006

Äijäilen :)

Ou jea. Mä leikin miestä ja katson jalkapalloa. Miehisyys ehkä vähän kärsii siitä, että bissen sijaan juon karpalovichyä ja samalla pesen pyykkiä. Mutta hei, toi jalkapallo on jo aika suuri loikkaus sukupuolesta toiseen..

Oltiin tänään bruunailemassa kaivarissa ja kaksi miestä vilkutti meille. Me mietittiin hetki ja päätettiin olla vilkuttamatta takaisin, sillä ne miehet oli autolla. Jos ne olis vilkuttaneet meille jostain todella hehkeestä purjeveneestä niin me oltais vaikka uitu ne kiinni. Mutta kaikkeahan ei voi saada I guess.

Mä sain tänään uuden pohjan mun blogille. Kiitos Vaniljasuklaa. Ainoa ongelma on nyt sitten se, että enhän mä osaa muuttaa sitä.. Mun tarttee (taas) ahdistella mun henkilökohtaista ATK-tukihenkilöä, joka muuten on ihan A. Tuiskun näköinen. Yleensä se hermostuu mun kysymyksistä, koska ne on aika lailla kaikki seuraavanlaisia: "Hei minkä takia mun modeemi ei toimi?....Ei kun siinä palaa vaan yksi valo alhaalla....Ai, mä en tiennytkään, että modeemi voi mennä pois päältä."

Mutta aika tylsää tää futis on. Peliä on mennyt kohta viisi minuuttia eikä vielä oo tullut yhtään maalia. Mä muuten oon sitten Italian puolella, koska niiden pelaajat on samanlaisia dramaqueenejä kuin mä.. ;)

10 Comments:

At 11:37 ip., Blogger Vanilijasuklaa said...

Etätuki Vansku on palveluksessanne ;) Kirjauduttuasi bloggeriin, siellä on kohta Template. Klikkaa siitä, ja copy pasteta mun lähettämä koodin pätkä siellä jo olevan koodin tilalle. Ei se ole sen vaikeampaa :)

Ja jos et tykkää siitä, voit valita takisin tuon vanhan kohdasta "pick new".

 
At 3:41 ip., Blogger PartyFlickan said...

Kiitos neuvoista :)

 
At 4:07 ip., Anonymous Anonyymi said...

Jeesus mikä Carrie Bradsaw wannabe...

 
At 6:25 ip., Anonymous Anonyymi said...

Se on Bradshaw...

 
At 6:27 ip., Blogger PartyFlickan said...

Mua kiukuttaa. On helppo arvostella muita ihmisiä nimettömänä! Tätä blogia ei oo missään nimessä pakko lukea...
Kannattaa muuten ottaa selvää, miten Carrie Bradshaw kirjoitetaan...

 
At 10:53 ap., Anonymous Anonyymi said...

Oothan säkin anonyymisti täällä:) Joka tapauksessa susta paistaa pikkukylän tyttö joka on tullu isoon kaupunkiin ja katellu liikaa sinkkuelämää sarjaa:)

 
At 11:41 ap., Blogger PartyFlickan said...

Musta on todella viihdyttävää, että sä oot tehnyt musta syvällisen psykoanalyysin tuntematta mua lainkaan. Arvostella saa tottakai, mutta edelleenkin korostan sitä, että ei tätä blogia oo pakko lukea jos se on niin vastenmielistä..

 
At 2:10 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kyllähän noista sun teksteistä voi aika paljon päätellä minkä tyylisestä henkilöstä on kyse:) Ja jos sunkin mielestä saa arvostella, niin mikäs siinä sitten:) Carrie wannebe:)

 
At 3:29 ip., Blogger PartyFlickan said...

Opettele kirjoittamaan kiitos please :) Voi kuule kun tietäisit musta edes jotain. Ei saa vetää liian nopeita johtopäätöksiä.
wannabe ei wannebe
bradshaw ei bradsaw

:)

 
At 5:06 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mä pidän susta! Ihan tosissaan, näiden oikeinkirjoitustaidottomien datisnörttien ainoa ongelma on se, että ne haluais olla sinä. Ja nyt ne vastaa: "No ei vittu todellakaan haluttais!", mut kyllä ne oikeesti haluu. Pyörikööt ne larpeissansa ja Ropeconeissansa (nyt ne huutaa "Ei kaikki datisnörtit larppaa!" ja mä sanon "Ihan vitun sama.")kadehtien sitä että toiset osaa ottaa elämästä ilon irti. Tai sit noi toiset, jotka sanoo sua pikkukylän tytöks, se on musta aina yhtä hauskaa. Kävelin kerran himaan, ja matkalla tapasin n.25-vuotiaan naisen joka etsi patista. Asuin siinä lähellä, joten saatoin sen perille. Siinä se bamlas, koko matkan, siitä, miten "noi helevetin landet pilaa hesan", itse oli asunut täällä kaksi vuotta. Niin kovin kovin harva on oikeesti paljasjalkanen et ei kannata avautua (krhm, itse olen stadilainen, viidennessä polvessa).Lopuksi: Sinkkuelämää-sarjaa (huomatkaa, kirjoitetaan yhdysviivalla) ei voi katsoa liikaa.

 

Lähetä kommentti

<< Home