sunnuntaina, heinäkuuta 09, 2006

Vantaalaiset vyölaukut

Olin eilen Hiekkiksessä grillailemassa. Käytiin sitten paikallisessa baarissa (mä viihdyin siellä ehkä 12 minuuttia). Siis ihan uskomattomia tyyppejä. Ilmeisesti vantaalaiset ei ihan oo perillä tästä viimeisimmästä muodista. Todella monella miehellä oli VYÖLAUKUT! Siis jopa sellaiset vyötäröllä pidettävät kännykkäkotelot on todella hehkeitä vyölaukkuihin verrattuna.. ;)

Kännipäissäni oon ehkä aloittanut seurustelemaan, tai ainakin tekstiviesteissä oon luvannut olla erään tyypin tyttöystävä. No, ehkä sen voi laittaa kännin piikkiin..Todellakaan en ala seukata.

Mun ihana ystävä M on kyllä niin hassu humalainen. Se on joko selvinpäin tai ihan tuhottomassa kännissä. Eilen se oli tuhottomassa kännissä. Mulle ei jotenkin maistunut viina, kun vedin päivällä sellaiset pikakännit kahdella siiderillä ja sitten junamatkan aikana ehti tulla jo laskuhumala enkä sitten päässyt enää uuteen nousuun. Höh.

Mutta voi hitto. Ootteko olleet yöllä paikallisjunissa? Siellä on nykyään VARTIJAT ja junassa kuulutetaan monta kertaa että alkoholin nauttiminen ja tupakan polttaminen ovat EHDOTTOMASTI kiellettyjä.. Siis huhhuh. Eilen siellä junassa oli maailman söpöin teinipoika ja se vaan kommentoi niitä vartijoita ja sitten sellainen örsö-vartija meni aukomaan sillä päätään. On se aika hassua että kun ei pääse oikeeseen poliisikouluun, voi mennä johonkin yksityiseen mestaan leikkimään vartijaa ;) En oo varmaan ikinä ollut onnellisempi siitä, että asun Helsingin keskustassa kuin silloin yöllä. Mä en yksinkertaisesti kestäisi noita junamatkoja.

Mulla on muuten ihan järjettömän kuuma!

Mietin eilen, että oon unohtanut kertoa teille, että miehet pokataan nykyään Erja Häkkisen tapaan. Valitaan sopiva uhri ja sitten stalkkeroidaan sitä niin, että päästään selville missä baareissa se käy ja sitten yksinkertaisesti vaan isketään kimppuun, tullaan raskaaksi ja pidetään kesähäät. Herra Me Ollaan Vaan Kavereita ja mä oltiin terassilla joskus muutama viikko sitten ja siihen tuli jotain sen tuttuja. Toinen niistä oli mennyt juuri naimisiin ja mä kysyin, että missä se oli tavannut miehensä. Tyttö kertoi lukeneensa Kauppalehden nimitysuutisia ja valinnut sieltä sellaisen miehen, joka oli saanut todella rahaisan työpaikan, saalistanut ja metsästänyt ja tullut raskaaksi ja päässy naimisiin. Siis mitä on tapahtunut rakkaudelle..?

4 Comments:

At 1:56 ip., Anonymous Anonyymi said...

Pitää ilmeisesti alkaa ilmoittelemaan kauppalehdessä omia nimitysuutisia - ihan vaikka keksittyjä. Jos sen tekemällä saa naisen tekemään kaiken duunin pariutumisessa niin kannattaa varmasti.
Sitäpaitsi rakkaus parinvalinnassa on aina ollut köyhien juttu ;)

t. se jonka nimitysuutinen on joka perjantain kauppalehdessä, kuvana Mr. Pitt

 
At 3:05 ip., Anonymous Anonyymi said...

Vyölaukut on kylläkin oikeastaan muotia, Suomeen kaikki vain tulee pari vuotta jälkikäteen..

 
At 6:18 ip., Anonymous Anonyymi said...

Voi kuule, yöjuniinkin tottuu :) Vantaa on eksoottinen paikka!

 
At 7:03 ip., Blogger PartyFlickan said...

Oukei, eli mä oon siis selvästikin köyhä kun etsin rakkautta enkä rahaa :)Mutta toimisikohan tuo nimitysuutisten seuraaminen myös toisin päin? Bongaako miehet naisia Kauppalehden nimitysuutisista?

Eikös vyölaukut olleet muotia (ainakin NYCissä) joskus muutama vuosi sitten? Mutta ei ne kyllä enää oo siellä(kään) muotia..

 

Lähetä kommentti

<< Home