perjantaina, heinäkuuta 07, 2006

Voi vittu jee

On perjantai ja kello on about 20 ja mä istun yksin kotona. Ou jee. Me käytiin terassilla, mutta koska huomenna on varsinaiset bileet, ei ketään kiinnostanut dokata tänään. Mä söin myös pizzaa ja nyt vituttaa. En oo käynyt tänään edes uimassa koska mä nukuin pommiin..Joo myöhästyin myös töistä.

Jimmy soitti ja kertoi ostaneensa viikonloppua varten kolme puolen litran kossua ja 6 mäyräkoiraa. Mä vaan odotan niitä kännipuheluita.

Mua vituttaa. Mä tahtoisin olla Turussa pokaamassa mun työpaikkaihastusta. Tai Jimmyä. Tai mitä tahansa muuta hehkeetä akateemista renttua.

No. Kaipa sitä pitää nyt sitten istua yksin kotona. Taidan pestä pyykkiä ja tiskata ja siivota. As you see, mä en oo enää edes sinkku, vaan musta on tällä viikolla tullut VANHAPIIKA.

3 Comments:

At 6:23 ip., Blogger Vanilijasuklaa said...

Heips!
Olisko sulla jotain anonyymiä meiliosotetta, johon voisin lähettää yllärin :) ?

 
At 11:12 ap., Blogger PartyFlickan said...

Juuh..laita tulemaan summerbreezer@hotmail.com :)

 
At 1:08 ip., Blogger Farewell said...

No hitto, mäkin olin perjantain himassa. Olis pitäny laittaa sulle mailia jos olis lukenu tän ajoissa ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home