perjantaina, heinäkuuta 14, 2006

Rintaliivit kadulla

Mä raahasin tänään viikonlopun Ilosaarirock-kamoja paikasta A paikkaan B ja edelleenkin paikkaan C vain todetakseni, että paikka A on kumminkin paras säilytyspaikka..

Olin epähuomioissani jättänyt rintaliivit huivin sisään (don't ask why) ja sitten kannoin huivia irtonaisena kädessä Sanomatalon kohdalla. Yhtäkkiä tuli sellainen tunne, että kaikki katteleen vähän naureskellen mun perään. TOTTAKAI ne mustat pitsiset rintsikat oli tippuneet kadulle kaiken kansan nähtäväksi.

Tulee rankka viikonloppu. Tänään on duunikaverin läksiäiset ja huomenna lähtee juna klo 06.34 kohti Ilosaarta. Mä ilmoittelen teille oonko vielä viikonlopun jälkeen hengissä.. :)

Kai ootte huomanneet uuden sivunpohjan? Se on mun mielestä söpö. Kiitos siitä kuuluu Neiti VaniljaSuklaalle :) Kiitos!