tiistaina, heinäkuuta 11, 2006

Love like hell

Tän päivän biisi on LABin Love like hell. Oon huudattanut tätä mun työhuoneessa repeatilla koko aamun eikä vieläkään kyllästytä.

Mä en oo muuten selkeästikään tajunnut vaihdannan lakia. Menin eilen Stockalle ostamaan uusia kenkiä, mutta rahat olikin unohtuneet kotiin. Harmillista sinänsä, ettei niitä kenkiä sitten saanutkaa ilman rahaa. No vahingosta viisastuu. Tänä aamuna olikin sitten rahat mukana kun lintsasin töistä hetken ja menin Stockalle shoppailemaan.

Olin taas lauantaina humalassa jättänyt puolet omaisuudesta eri ihmisten haltuun ja toisen puolen olin unohtanut baarin vessaan. Eilen piti sitten käydä etsimässä niitä. Jumiuduin kesken etsinnöiden mun kavereiden sohvalle ja yllättäen taas tilitin sitä, että mulla ei oo miestä. Oon varmastikin maailman tylsintä seuraa kun en mä enää osaa puhua mistään muusta kuin siitä, että mistä se mies löytyisi.

No, yks mies on nyt löytänyt mut ja ihastunut ja mua ahdistaa. Kyseinen tyyppi, J, on ihan järjettömän täydellinen. Se on oikeasti ihan mun perfect match, mutta siltikään mä en pysty mihinkään suhteeseen. Aina kun meidän keskustelut menee yhtään vakavimmiksi ja aletaan puhua meistä mulle tulee sellainen olo, että happi loppuu. Mä en vaan pysty jotenkin antamaan itseäni sille suhteelle. Tästä oikeesti vois tulla vaikka mitä vaikka loppuelämäksi. Siltikin mä mielummin kävelen pois kun annan itselleni mahdollisuuden.

Mä en oo tietenkään kertonut tätä J:lle. Se luulee, että mä oon ihan yhtä rakastunut siihen kuin se on muhun ja se ehkä jopa luulee, että me seurustellaan. Miten vitussa mä nyt enää sille alan selittää, etten mä todellakaan pysty?

Aikaisemmin kun mun elämään on tullut tällainen sotku, oon pakannut kamat ja lähtenyt. Kävin eilen hakemassa vintiltä matkalaukun ja rinkan.

4 Comments:

At 3:51 ip., Anonymous Anonyymi said...

Monelle äijälle oot jakanu pesää täl viikol:)?

 
At 4:06 ip., Blogger PartyFlickan said...

Some things are private ja tänäänhän on vasta tiistai ;)

 
At 5:41 ip., Anonymous Anonyymi said...

Susta saattaa tulla isona vanhapiika :-|. Miks se termi muuten on vanhapiika?! Nuori piika on tasan yhtä osuva ;-).

 
At 8:40 ip., Blogger PartyFlickan said...

siis mähän oon jo spinster.

 

Lähetä kommentti

<< Home