tiistaina, heinäkuuta 18, 2006

Kesähäät ja ongelma

Voi saatana. Mun kaveri siis menee naimisiin tulevana lauantaina ja mä tajusin, että enhän mä oo muistanut mennä kampaajalle ja mun tukka näyttää ihan peikkotukalta. Mä tartteen nyt äkkiä jonkun kampaajan kiitos please.

Sitten toinen ongelma. Tartteeko kesähäihin laittaa sukkahousuja? Mun sääret on tietty todella ihqut (ja täynnä mustelmia Ilosaaren jälkeen) joten mitään esteettistä syytä ei oo, mutta onko olemassa joku etiketti missä sanotaan, että kesähäissä on ehdottomasti oltava sukkikset? [Nyt tuli muuten oikosulku. Tuleeko pilkku aina ennen vai jälkeen että-sanan?]

Äsken tapahtui muuten koko kesän onnellisin juttu. Mun työpaikka-ihastus pyysi mua lounaalle. En tietenkään mennyt, kun olin jo ehtinyt sopia mun kaverin kanssa, että mennään yliopistolle lunchille. SINÄ EPÄILEVÄ TUOMAS joka mietit, että oonkohan yliopistoa nähnytkään niin tossa vastaus. Käyn siellä aika usein syömässä. Ja nyt tietty kiukuttaa kun se oli niin superhehkeäkin tänään. Taas meni yks pokaustilanne ihan täysin ohi. Prkl.

Oon muuten aika ihana tyyppi. Piristän mun kaveria joka on kaukana kotoa töissä ja ostin sille Muumikirjan ja aion ostaa vielä yhden tyynyliinan Urban a:sta.

Tajusin muuten just, että enhän mä oo pannut ketään moneen päivään. Hmph. Saatan olla jopa uusio-neitsyt kohta.

3 Comments:

At 11:41 ip., Anonymous Anonyymi said...

Pilkku tulee ennen ettää. :)

Ja etiketeistä en tiiä, mutta itse ainakin olen keikkunut kesähäissä ilman sukkiksia. Eihän sellaset sandaalisysteemit pysy jalassakaan ilman paljaan tassun tukea!

 
At 8:57 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hääpukeutumisetiketti sanoo, että sukkikset pitäisi jalkaan kiskoa. Mutta haluatko etikettiä noudattaa se lienee toinen juttu :)

 
At 11:23 ap., Blogger PartyFlickan said...

Eli en noudata :) Ostin eilen uusia meikkejä ja aion olla tosi hehkeä siellä häissä ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home