keskiviikkona, heinäkuuta 19, 2006

Hyvää yötä..

Mua eilen hieman ahdisti se J systeemi ja päätin sitten tarttua härkää sarvista ja tekstata sille yön pimenevinä tunteina. Nyt tiedän, että se ainakin puhuu mulle mikä on sinänsä jo hyvä juttu. Mutta miten mulla voi olla sitä näin ikävä koko ajan? Eilen mulle soitti sellainen suomenruotsalainen lääkäri (just sellainen, jonka mä kuvittelisin olevan mun elämäni mies ja kenet mä voisin heti yrittää huijata naimisiin vain siksi, että se ois muka just mun tyyppiä) mutta koko puhelun ajan ajattelin, että miten kivaa ois puhua J:n kanssa..

Mun ehkä pitäis mennä jonnekin hoitoon. Eihän kukaan järkevä ihminen voi olla näin ihastunut koko ajan johonkin kuuteen sataan eri tyyppiin yhtä aikaa. Eihän?

Työpaikka-ihastuskin on niiiiiiiiiiin kuuma tänään.

Sovitin eilen mun häämekkoa. Siis sitä, minkä laitan niihin häihin päälle ja piru vie sehän kiristää. Mä kavensin sitä talvella ihan vähän liikaa ja nyt pitää aina pitää mehukeittodiettiä kolme päivää ennen kuin sitä mekkoa tarttee käyttää ;) Ehkä mä vaan vedän mahaa sisään koko lauantain. Tai jotain.

Pakko vielä sanoa sen verran siitä J:stä, että sehän on ihan täydellinen mies. Tai ainakin se on mulle täydellinen. Jos tehtäis telkkariohjelma täydellisistä miehistä, niin se sarja kyllä kertois siitä. Se kutsuu mua neidiksi tai pikkuneidiksi aina kun meillä on vaatteet päällä. Sitten kun ei oo, niin sitten se kutsuu mua ihan eri nimillä... ;) Huoh.

6 Comments:

At 10:09 ap., Anonymous Anonyymi said...

täällä ilmoittautuu toinen joka on ihastunut aivan liian moneen tyyppiin samaan aikaan...on se mahdollista, juu.

 
At 10:10 ap., Anonymous Anonyymi said...

..niin ja muuten et sä sanonut sille työpaikkatyypille eilen et " no voi kulta, valitettavasti tänään ei käy, mutta miten ois huomenna...ja ylihuomenna..ja..." ;-)

 
At 10:12 ap., Anonymous Anonyymi said...

siis kun se pyysi sua lounaalle:-)

Onko muuten suomenruotsalainen lääkäri jotenkin erilainen kuin joku muu lääkäri? Tai siis mä vaan ihmettelen et miten tota pitää mainita, suomenruotsalaisuutta siis.. Ehkä mä en vaan tajua, mun mielestä siinä ei o mitään erikoista.. mut mä oon vaan mä...

 
At 1:06 ip., Blogger PartyFlickan said...

Pienenä mä aina ajattelin, että tahdon suomenruotsalaisen miehen ja lääkärin. Ehkä toi mainintatapa on peräisin siitä. :)

 
At 6:12 ip., Blogger Farewell said...

Varsin hupaisa tuo, että jätkä käyttää susta eri nimityksiä riippuen siitä onko sulla vaatteita päällä ;)

 
At 10:21 ap., Blogger PartyFlickan said...

Eikö? :)

 

Lähetä kommentti

<< Home