torstaina, heinäkuuta 20, 2006

Suomenruotsalainen lääkäri

Kävin eilen treffeillä sen suomenruotsalaisen lääkärin kanssa. So not for me. Ensiksikin, sillä oli todella rumat farkut. Ja toisekseen, mä en muistanutkaan miten täynnä itseään se on. Sen about jokainen lause alkoi sanalla "mä". Lisäksi selvisi, että se etsii pelkkää panoseuraa. No thanks.

Yöllä puhuttiin taas J:n kanssa puhelimessa muutama tunti ihan niin kuin ennen vanhaan. Mä kyllä tykkään siitä niin paljon. Se on ehkä maailman suloisin ihminen ja joku muukin on huomannut sen. Se oli saanut eilen viestin, jonka oli allekirjoittanut salainen ihailija. Aika romanttista. Mä tietysti tulin heti todella mustasukkaiseksi.

Mä tahtoisin ihan hirvittävästi halata mun työpaikkaihastusta. Sillä on ihan hirveä stressi ja se on jotenkin niin hellyttävän suloinen, että mun sydämeen koskee kun mä katsonkin sitä.

Onko 2 metriä liian pitkä hartiahuivi?

2 Comments:

At 6:34 ip., Blogger geetzu@gmail.com said...

2 metrinenhän on valtava! Valtavan ihana.

 
At 9:24 ap., Blogger PartyFlickan said...

Ei se ollut liian pitkä :) Vaan itse asiassa just hyvä.

:)

 

Lähetä kommentti

<< Home