maanantaina, heinäkuuta 24, 2006

New leaf

Mä tiedän, että tää kuullostaa taas ihan uskomattomalta paskalta ja pinnalliselta ja kaikki on kuullut tän aikaisemmin, mutta mä aloitan oikeasti mun elämässä uuden suunnan. Tää johtuu niinkin syvällisestä asiasta kuin Oprahista. :) Siellä on kaksi tyttöä ja kun mä katson niitä, mä näen itseni. Onneks mä en ehkä oo ihan vielä noin pahassa jamassa kuin noi 2 (toinen niistä on pannut 89 miestä ja toinenkin aika montaa, ne on mun ikäisiä) mutta tajusin just, että en mä tahdo ikinä ollankaan.

On mun elämän tyylissä pakostikin jotain vialla kun en edes muista kaikkia miehiä ketä mä olen pannut. Mutta nyt se muuttuu. Oikeasti.




1 Comments:

At 1:04 ap., Anonymous Anonyymi said...

En minäkään muista kaikkia miehiä joita olen pannut. En jaksa siitä stressata. Nyt onneksi olen vähän rauhallisemmin ottanut, enkä hetkeen ole ketään pokaillut. Aika ylpee olo.

Ja joo, oon sinua muutamia vuosia nuorempi.

 

Lähetä kommentti

<< Home