maanantaina, heinäkuuta 24, 2006

Maanantai-aamu

Kaverin kesähäät meni hienosti. Oli tosi kivaa (ja aika kovat humalat). Myös morsiamen suku osasi selkeästikin juhlia. Lisäksi häissä nähtiin yksi itkuinen perheriita, yksi miesten sukupuolielin, 2 Mervi Tapolaa, 1 kissatappelu ja 2 vihaista naista taksijonossa. Eilen sitten koomailtiin kävelemällä ympäri keskustaa ja miettimällä mitä tahdotaan krapulassa syödä.

Mä sain sen morsiuskimpun eli oon seuraava kuka menee naimisiin. Se kimppu on ollut mulla kohta kaksi päivää eikä sitä miestä oo vieläkään löytynyt. Ilmeisestikään se ei toimi. Hmph. Ihan just mun tuuria. Peruin just äsken tän iltaiset treffit teekkarin kanssa, koska mun mielestä treffeiksi ei voi sanoa sitä, että mä meen jonnekin saatanan opiskelijasoluun Otskiin ja mulla ei oo enää vaatteita 30 sekunnin jälkeen. No thanks. Ennemmin oon vaikka vanhapiika.

Mun kaveri P yritti eilen puhua mulle järkeä ja se käski mun lopettaa turha nirsoilu. Mun mielestä on ihan ok olla nirso. En kai mä nyt ihan kenen tahansa kanssa ala seurustelemaan.

Kesä on muuten siitä jännä, että mun mielestä (melkein) kaikki miehet näyttää aika hehkeiltä kun ne on ruskettuneita. Pitäiskö mun hommata jotkut silmälaput?

7 Comments:

At 4:46 ip., Anonymous Anonyymi said...

"Peruin just äsken tän iltaiset treffit teekkarin kanssa, koska mun mielestä treffeiksi ei voi sanoa sitä, että mä meen jonnekin saatanan opiskelijasoluun Otskiin ja mulla ei oo enää vaatteita 30 sekunnin jälkeen."

Hehheh :-)... Paha sanoa miksi tuota voisi sanoa, ei kuitenkaan treffeiksi... Opiskelijasolu Otaniemessä kuulostaa jossain määrin huolestuttavalta, ehkä sun todellakin kannattaa suhtautua tähän teekkariin varauksella. Paitsi jos se on uskomattoman tyylikäs ja hyvällä maulla sisustettu opiskelijasolu, jonka seinissä vieläpä on jonkinlainen äänieristys. Ja saahan se asukaskin olla tyylikäs ja maukas, tietty.

 
At 4:59 ip., Anonymous Anonyymi said...

Morsiuskimpputaika ei ihan selvästikkään toimi. Määki nappasin sen kaverini häissä alkukesästä. Ja hiljasta pitelee.

 
At 6:25 ip., Blogger PartyFlickan said...

Niinpä. Mä en oo ehkä tykännyt itsestäni aikaisemmin tarpeeksi, että oisin välittänyt. Aika surullista.

Damn. Eihän siitä kimpusta sitten kannata edes taistella jos siitä ei oo mitään apua. Mutta mä aion uskoa siihen, että kyllä siitä on :) I'll let you know.

 
At 8:07 ip., Anonymous Anonyymi said...

Eikös naisen kuin naisen saa onnelliseksi kukkakimpulla :-) ?

 
At 8:43 ap., Blogger PartyFlickan said...

No saa...Mutta kivempaa ois jos se taika toimis.

 
At 9:19 ap., Blogger Lupus said...

Yhtään hyvännäköistä opiskelijasolua en ole vielä nähnyt...

Sun pitää lähteä treffeille ravintolaan!

 
At 11:28 ap., Blogger PartyFlickan said...

Äh..en mä enää käy treffeillä. Musta tulee vanhapiika, ostan vähintää 32 kissaa ja alan rähistä naapurin lapsille, koska ne on liian kovaäänisiä.
Että tässä mun tulevaisuuden suunnitelmat.

 

Lähetä kommentti

<< Home