keskiviikkona, heinäkuuta 26, 2006

Herra Me Ollaan Vaan Kavereita

Oikeesti. Miten se voi aina tietää milloin mä oon onnellinen ja sitten pilata se kaiken. Itkin taas koko viime yön. Kyseinen herrasmies muisti mua eilen tekstiviestillä moooonen viikon jälkeen ja tottakai olin sitten ihan rikki. Voi v***u! Miten mä en oikeesti pääse siitä millään tavoin eroon? Johan tässä on tätä aikaakin kulunut, mutta sekään ei näytä auttavan. Mä vihaan sitä ihmistä. Mä vihaan!

Teekkari vinkui taas eilen jotain yöllistä seuraa, mutta sanoin sille nyt ihan suoraan, ettei sen kannata enää soitella. Mua ei vois vähempää kiinnostaa se tyyppi. Itse asiassa mua ei kiinnosta tällä hetkellä oikein kukaan mies. Tekis mieli vaan huutaa kaikille, ketkä mua lähestyy, että "Painukaa v***uun!".

Huomaatteko, että oon kenties hieman kiukkuinen tänään? :)

3 Comments:

At 9:26 ap., Blogger Maisku said...

Hei muru, nyt näyttää jo hyvältä! Kun oot täysin kyllästyny kaiken maailman säätöihin ja deittailukuvioihin, tulee sellanen nollavaihe et vattuun kaikki, just mainitsemasi suht tasapainoinen tila, jolloin tietää että joku ihQ on ihan oven takana. Yleensä tätä tilaa edeltää joku hankala, just joku Herra Me Ollaan Vaan Kavereita. Nyt kun pääset sellaseen vaiheeseen, että Herran kanssa on _oikeesti_ paras olla vaan kavereita(tai siis lakkaat itkemästä sen perään), sun elämään astuu joku aivan ihana heppu. Näin mulle on käyny jo kahdesti, just sama kaava. Joten take my word.

 
At 9:35 ap., Blogger PartyFlickan said...

:) Musta tuntuu, etten mä tällä hetkellä edes tahdo olla sen kaveri. Kaverit ei kohtele kavereita huonosti..

Eilisen huonon olon jälkeen mulla on tänään sellainen olo, että se on melkeinpä aika yhdentekevä ihminen mun elämässä.

:)

 
At 10:45 ap., Blogger Maisku said...

Olet oikeassa senkin suhteen ettei kavereitakaan saa kohdella huonosti. Joskus noilla herroilla on vaan semmoinen kumma luulo, että ne loukkaavat meitä vähemmän toimiessaan tietyllä tavalla, joka todellisuudessa loukkaa meitä kaikkein eniten.

Ajattele vaan että typerä kohtelu on sen herran omaa henkistä pienuutta. Jotkut ihmiset ovat omaan elämään sisällyttämisen arvoisia myös kavereina, jotkut eivät ;) Itse tiedät parhaiten :)

 

Lähetä kommentti

<< Home