tiistaina, heinäkuuta 25, 2006

:)

Kahvilla oli kivaa. Mutta mun kaveri P melkein pilas mun fiilikset. Se on itse ihan todella hätäinen kaikkien suhteidensa kanssa ja ehkä mä oon senkin takia aina ajatellut että kaikkien käänteiden pitää tapahtuu tosi nopeeta, mutta nyt oon jotenkin rauhoittunut. P kyseli multa kaikkea maan ja taivaan väliltä kahvilla käynnistä, mutta en mä nyt osaa sanoa oikein mitään, kivaa oli.

Mulla on pitkästä aikaa todella tasapainoinen fiilis. Pakostihan nyt jostain jutusta joskus tulee jotain. Jos ei tästä niin ehkä seuraavasta. Tai sitten ei. Mutta mä en enää jaksa stressata koko ajan.

:)

2 Comments:

At 12:11 ap., Anonymous Anonyymi said...

Moips,

mites ja milloin oot aikanaan eksynyt HB:lle? Se on mun suosikkipaikka on Earth, mutten ikinä ole törmännyt siellä kehenkään suomalaiseen.

t. ex-HB

 
At 9:00 ap., Blogger PartyFlickan said...

Mä asuin 90-luvun lopussa LB:lla, joten HB oli sopivasti siinä naapurissa. Ei siellä kyllä paljon suomalaisia näy... :)

 

Lähetä kommentti

<< Home