torstaina, heinäkuuta 27, 2006

Partyflickan

Mä tahdon ensiksikin kiittää kaikkia lukijoita ja kommentoijia. Vaikka kaikki kommentit ei todellakaan miellytä mua (ja oon varmaan tuonutkin sen esille suhteellisen kipakasti..) niin tää on edelleenkin kommenttiystävällinen blogi :). Mä tahdon korostaa sitä, että tätä blogia ei oo kirjoitettu hampaat irvessä. Mun arkipäivän elämä on täynnä pieniä kommelluksia ja hassuja tapahtumia. Mä en välttämättä oo 100% sitä mieltä että esim. mittatilauspuku ja Tommy eivät sovi yhteen. Ehkä vaan 99%:sesti ;). Kaikki elää tyylillään ja tämmöinen on mun tyyli. Mulla on omasta mielestäni pilkettä silmäkulmassa oikeestaan aina ja toivottavasti se näkyy tästä blogista. Turha tätä elämää on hirvittävän vakavasti ottaa. :)

Ihan erikseen tahtoisin kiittää gwnzbo-rot13-tyyppiä. Sun kommenttisi oli kiva! Ja toivottavasti seuraavasta löytyy jotain vastauksia sun kysymyksiin.

Mä myönnän toki olevani villi ja vapaa ja sehän se tässä se "ongelma" onkin. On aika ristiriitaista haaveilla seurustelevansa ja olevansa samalla villi ja vapaa. Oon ihan varma, että jonain päivänä löytyy sellainen kultainen keskitie.. :)

Totta on sekin, että mä tuomitsen ihmisiä aika helposti. Mutta täytyy kyllä sanoa puolustukseksi, että aika usein mä annan ihmisille myös toisen (ja joskus jopa kolmannenkin) tilaisuuden enkä missään nimessä oo mitenkään hirvittävän vakavissani aina. :). Mutta totuus on kyllä se, että mä olen nirso. Mä en missään nimessä tahdo ikinä "tyytyä" johonkin, vaan oon just jopa niin naiivi, että kuvittelen löytäväni sellaisen ihmisen jossa on se mysteerinen jokin. Ja realistina kyllä tiedän, että sitten kun kolahtaa, on ihan sama käyttääkö se tyyppi mittatilauspukua ja Tommyä yhtäaikaa ja onko siinä jotain muitakin "vikoja". Loppupeleissä kumminkin merkitsee vain ja ainoastaan se, että me viihdytään toistemme seurassa, ollaan onnellisia ja on semmoinen fiilis, että kuulutaan yhteen.

Mitä tulee kansikuvapoikiin, niin niistä mä en tykkää. Pitää olla jotain särmää. Esim. erään miellyttävän kommentoijan ajatusmaailmaa lainatakseni, mä en etsi bemaria ;). Jos pitää autoihin verrata, mun unelmien mies on vanhanmallinen VW-kupla tai vanha VW-minibussi, vanha Mustang tai jotain ton tyylistä. :)

Omasta mielestäni mä kyllä tutustun ihmisiin aika avoimin mielin ja annan niiden tutustua muhun, mutta mä oon ehkä liian varovainen sen suhteen kenet mä päästä lähelleni... On niin paljon helpompi perääntyä kuin ottaa hyppy tuntemattomaan.

Aurinkoa! :)

9 Comments:

At 2:36 ip., Anonymous Anonyymi said...

Moro taas :)

Näin heti alkuun suuri kiitos siitä, että vaivauduit vastaamaan! :)
Eli joo, tottakai jokaisella pitää olla se oma tyyli ja siitä kannattaa pitää kiinni, siihen en ota kantaan, mutta tarkoitan sitä, että jos joskus väliaikaisesti vähän luopuu omista kaavoistaan ja periaatteistaan, voi yllättyä positiivisesti :)

Esimerkiksi minä kuulun niihin ihmisiin jotka muodostavat alussa käsityksen ihmisestä aika pitkälti ulkonäön perusteella, mutta se ei estä tutustumasta siltikään ihmiseen. Tunnen monia ihmisiä jotka ei täyttäs mun kriteereitä ulkonäöllisesti, mutta he ovat erittäin hyviä kavereita joiden ajatusmaailma on älyttömän hieno!

Sano(kaa) ahdasmieliseksi ja pinnalliseksi, mutta eikös ihmisellä silti ole vapaus valita kumppaninsa? Tottakai on, mut kuten jo totesitkin niin elämä on sitä kultaisen keskitien etsimistä :) Ja minun tapauksessa se on ollut jo useamman vuoden sitä ja vasta nyt alkaa asiat hahmottua, tai sitten ei. Riippuu päivästä.

Ja tottakai ihmisellä pitää olla tavotteita, niin kumppaninsa suhteen kuin muutenki. Minullakin on kohtuullisen korkealla omat kriteerit kumppanin suhteen, mutta suurin osa niistä kriteereistä koskee ihmisen henkistä puolta. Toki ulkonäöllisestikkin pidän korkeaa rimaa, mutta sitä on hyvä laskea jos muuten hommat natsaa :) Mut jos kysees on blondi ja vielä pitkä sellainen niin +100 pistettä heti siitä :D

Tähän pitää kyl vielä täsmentää, että kriteerithän riippuu ihan puhtaasti siitä mitä on etsimässä :) Jos mä lähden hoitoo ettiin niin paskat mua kiinnosta (tiettyyn pisteeseen asti) onko se esim. puunhalaaja vai ei, kuhan se osaa ottaa ku sille antaa ;)
Mut sit tosiaan jos haluaa vakituiseen suhteeseen, niin sitten suosittelen kyllä kiinnittämään normaalia enemmän huomiota ihmisen persoonaan ja harrastuksiin. Mut pitkät blondit saa silti 100+ lisäpistettä :D
Monta kertaa olen itse tehnyt asiat just väärin ja siitä on kyl sit kärsittykki...

Tästähän kehkeyty mielenkiintoinen työpäivä :D Empä olis arvannut, et rupeen seuraan jonku blogia ja vieläpä kommentoimaan siihen. Btw. Sori jos mun kommentit on pitkiä, tylsiä ja vailla järjen hiventäkään, mutta kuten sanoin niin en oikein tiedä miten näihin pitäs kommentoida :)

Terveisin gwnzbo-rot13, eli tuttavallisemmin Jamo :)

 
At 2:39 ip., Blogger PartyFlickan said...

Sun kommentit on just bra!
Kiitos ja niiaus :)

 
At 2:40 ip., Blogger Junakohtaus said...

Jatka vaan samaa rataa. Sä heität hyvää settii.

Kyyliä ja angstaajia on jo maailmassa ihan tarpeeksi. Paljon kivempaa kun joku on iloinen.

 
At 2:42 ip., Blogger PartyFlickan said...

Mä ainakin tykkään itsestäni enemmän kun oon iloinen.

Sitä paitsi, näytän paljon söpömmältä hymyillessäni ;)

 
At 2:58 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hyvä, että kommentit kelpaa :)

Ja elä silleen, että sun ei tarvitse katua päivääkään ja oot onnellinen. Muulla ole väliä :)
Tuohon mä ainakin pyrin vaihtelevalla menestyksellä :D

Ja totta turiset typy, hymy pukee kaikkia paremmin ;)

 
At 7:43 ip., Blogger Vanilijasuklaa said...

Mä ihan peljästyin tuosta postauksen ensimmmäisestä lauseesta, että nyt sä olet päättänyt lopettaa. Onneksi luulin väärin!

Sellaisia lukijoita riittää, jotka ottaa kaiken niin saatanan tosissaan. Hemmetin pätijät! Mutta mua alkaa aina hymyilyttämään kun luen sun päivän postauksen.

Hymyilään kun tavataan :)

 
At 8:16 ip., Anonymous Anonyymi said...

Juntti horo!:)

 
At 8:28 ip., Blogger Karoliina said...

Kiitos taannoisesta kommentista. Sen ansiosta eksyin tänne blogiisi, ja tätä onkin tosi hauska lukea. Pääsit heti suosikkeihini. Teksteistäsi löytyy paljon minullekin tuttuja ajatuksia. :)

 
At 10:46 ip., Blogger PartyFlickan said...

Vaniljasuklaa: En mä niin helposta luovuta ;). Sun blogi saa mut hymyilemään. Kiitos päivän piristyksistä!

M:Kiitos omasta kommentista :).

Nimetön: Katso peiliin :)

 

Lähetä kommentti

<< Home