maanantaina, elokuuta 07, 2006

Kiltti tyttö kotona

Mun elämä on nykyään (siis sen jälkeen kun lopetin kaikki irtosuhteet) niiiiiiiin tylsää. Olin viikonloppuna käymässä mun vanhempien luona. Siis huhhuh. Pikkukaupunkien baareissa on ihan eri meininki kuin täällä. Mä en edes aloita siitä, mitä ihmisillä oli siellä päällään ;).

Joku todella miellyttävä ja mukava naishenkilö päätti jostain syystä kaataa mun päälle siideriä ja syyttää mua kaikesta tästä. Sen mesta poke tuli heittämään mua ulos (ei ois ollut eka kerta kun olisin joutunut lähtemään baarista kesken illan) mutta sain sen vihdoin ja viimein uskomaan, että mä en todellakaan oo heittänyt kenenkään päälle mitään. Mulla oli täysi lasi ja märkä paita kun taas sillä toisella naisella oli tyhjä lasi ja kuiva paita. Yllättäen hermostuin tästä aika paljon ja sitten pakotin mun kaverin lähtemään mun kanssa toiseen baariin. Ei ehkä ihan hirvittävän hyvä vaihtoehto sekään..

Toisessa baarissa mun uudelle, todella söpölle villatakille kaatui punaviiniä. Mä olin jotenkin niin vihainen tästä, että päätin jopa suostua lähtemään sellaisen paikallisen pikkustaran luo jatkoille. Ne jatkot oli ihan katastrofaaliset, ainakin sen kämpän omistajan mielestä. Mä pesin lattioita jaffalla ja oluella.. Onneks mun pikkuveli sitten ilmoitti joskus neljän kieppeillä, että munkin on nyt todella hyvä aika lähteä kotiin.

Kotiin tullessa rojahdin suoraan eteisen lattialle kun en ihan muistanut ettei siinä ookaan mun sänky :) Eilen olikin sitten todella fresh olo ;). No joo..ilmeisesti kotona käyminen saa mut aina taantumaan takaisin teinitasolle...

Teekkari ehdotti tänään tapaamista, mutta tällä kertaa se sanoi ihan suoraan, että se tahtoo pelkkää seksiä. Mua niiiiiiiin huvittaisi suostua, mutta ehkä mä jatkan mun selibaattia. Seksi sen kanssa ei ollut mitenkään päätä huimaavan huippua viimeksi. Sitä paitsi, mä oon ehkä ihan vähän jopa KIINNOSTUNUT jostain ihan muusta tyypistä ;). Ehkä.

Aika parantaa haavat on muuten niiiiin totta. HMOVK on ihan täysin yhdentekevä ihminen nykyään. Siltä tuli viikonloppuna joku viesti, mutta mä poistin sen lukematta. I am soooooooo over him. Ainakin taas tänään ;).

3 Comments:

At 4:04 ip., Blogger Frida said...

Tosi mukava kuulla, että HMOVK alkaa viemään vähemmän tilaa kovalevyltä. Mut muista, et vaikka tossa tuliskin jotain takapakkia, niin se ei tarkota, ettei se lopulta sieltä lähtisi. Pari askelta eteen ja pieni taakse - hitaasti hyvä tulee.

 
At 4:41 ip., Anonymous Anonyymi said...

Tervemenoa kerhoon, Hiltonin Pariskin on ilmonnut selibaatistaan!
Toisekseen, sattuu sitä (taantumista) paremmissakin jne. sanoo nimim 30+risat, muistellen erästä viikonloppuvierailua vanhempien luo, jolloin passitettiin pubista ulos (ihan syyttä) ja aamun olo oli niin kaamee että muksut toimitettiin ukin kanssa pihalle ja kotiinlähtökin lykkääntyi...

 
At 8:36 ap., Anonymous Anonyymi said...

Jotenki se on vaan baarissa vaikea aina vakuuttaa, että en se ollut minä joka kaato ne juomat / häiriköi :) Mut se on hyvä jos onnistuit vakuuttamaan ne viattomuudestasi :)

Näissä pikkupaikkakuntien baareissa tahtoo joillakin olla noita ongelmia saada juomiansa pysymään lasin / tuopin sisällä. Ja ompa kerran kaataneet mikserin sisällekkin kaljat. Loppu ilta lyhyeen. Tosin asiakaskin muistanee sen illan laskun jonkiaikaa.

Paras keinohan tunnetusti "päästä yli" jostakin on kiinnostua toisesta. Ei jää aikaa haikailla toisen perään tai jotain.
Millon me saamme blogientryn tästä sun uudesta ihailun kohteesta?:)

*väsynyt taaseen*

 

Lähetä kommentti

<< Home