perjantaina, elokuuta 04, 2006

Päänhierontaa ja mango-drinkkejä

Eilen oli ihan loistava päivä!! Menin töistä suoraan kampaajalle. Mulla on ollut ihan hirveitä ongelmia löytää sellaista kampaajaa, jonne mä tahtoisin mennä toisenkin kerran mutta nyt se on löytynyt. Siellä soi ihan täydellinen musiikki, ilmapiiri oli tosi rento ja sen sijaan, että siellä oltais tarjoiltu jotain kolme päivää sitten keitettyä kahvia siellä sai läheisestä kioskista haettua kahvia pahvimukista. Siis ihan täydellinen mesta. Ja kampaaja oli ihan huippu ja se hieroi mun päätä samalla kun pesi mun tukkaa ja se oli ihan taivaallista :).

Tajusin eilen, että mut on todellakin tarkoitettu kiharatukkaiseksi. Mun tukka suoristettiin siellä kampaajalla ja mä näytin suorassa tukassa kolmekymppiseltä. So not for me. Kotona oli pakko kastella hiukset heti ja antaa kuivua kiharoiksi ja sitten peilistä näkyikin jo tuttu tyyppi :).

Oltiin eilen illalla sitten tyttöjen kanssa Kallessa. Me ollaan käyty vinkumassa koko kevät yhtä tiettyä biisiä heti sisään päästyämme dj:ltä, mutta eilen ei tarvinnut kuin kävellä yläkertaan ja mennä tiskille niin me saatiin se biisi pyytämättä. Kiitos. Join koko illan appelsiinimehua. Siis sellaista mehua jossa oli Malibu-mangoa. Ihan törkeen hyvää. Eikä maistunut viinalta.

Tosi söpö lippis-poika (okei I know, kuka menee baariin lippiksessä..Mutta se lippis oli söpö ja kävi sen muuhun vaatetukseen ja se poikakin oli söpö) tsekkaili mua Suomi-baarissa. Musta tuli yhtäkkiä ihan todella ujo enkä uskaltanut oikein edes hymyillä sille :(. Noin ne tilaisuudet löytää elämän mies menee vaan ohitse..Höh. Myös Saku Koivu ja pari muuta jääkiekkoilijaa oli siellä. Aika kuuma perheenisä ;)

Ai niin. Näin eilen mun vanhaa kaveria ja se on nykyään Finnarilla stuerttina. Miksi se työ kuullostaa niin hehkeeltä?? "Joo, vähän väsyttää, tulin eilen Kiinasta ja loppuviikolla meen Nykkiin." Siis tottakai mäkin tahtoisin tollaisen elämän.

Äiti soitti eilen ja ilmoitti, että mun serkun rippijuhlat on SUNNUNTAI-AAMUNA klo 10. Mulla on jotenkin sellainen olo, etten ihan selviä mihinkään kirkkoon niin aikaisin. Kaiken lisäksi mä unohdin mun juhla-asuun sopivat alusvaatteet kotiin, joten vuoden työntekijä joutuu nyt käymään kesken päivän kotona tai shoppailemassa.

Nyt aamukahvia ja äkkiä!

8 Comments:

At 10:21 ap., Anonymous Anonyymi said...

DJ:n hommissa kyllä oppii suhteellisen äkkiä muistamaan tiettyjen ihmisten biisitoiveet :) Monesti itekki huomannut, et joku tietty tyyppi tullut baariin, niin kyl sitä on joskus tullu heti laitettua se biisi soimaan mitä se tulee kuiteski toivomaan :)

Ja sieläpäin lippis baarissa on harvinainen näky niin et kyl usko mitä täälä näkee ;D
En viiti paikan nimee sanoa, mut talvea oli kuitenki. Sielä oli valehtelematta puolet porukasta pukeutunut karva-haalareihin ja saappaisiin! Siis wtf? Oikeesti se oli elämäni pisimpiä keikkoja.

Mutta sitä oppii sietämään pieniä "muotivirheitä" tollasten jälkeen :D

 
At 10:44 ap., Anonymous Anonyymi said...

Oikeesti hei, lippis? Itse en kyseistä tekelettä käytä, mutta ei se tod ole uncoolia. Menee sitten Pariisiin, Lontooseen, Barcelonaan, NYCiiin, LA:iin tai Kuopioon, lippis on cool, jos sitä käyttää oikein. Yo paikoissa lippistä näkee ja paljon. Toki jos lippiksen tekstinä on "Elämä on laiffii", asia on täysin toinen:)
Sama juttu "karvahaalareista". Siis wtf. paikassa paikan mukaan - tuskin mikään studio54 oli kuitenkaan paikkana.

 
At 1:02 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mitä vitun väliä sillä on, jos jollain on lippis päässä baarissa? Siis oikeasti.

 
At 1:23 ip., Anonymous Anonyymi said...

Luulin, että kaikki maailman parturit hieroo päänahkaa samalla kun pesee hiukset :-o
Millanen kermapeppu musta onkaan huomaamatta tullu.

 
At 1:30 ip., Blogger PartyFlickan said...

Siis varmaan kaikki kampaajat hierookin, mutta se ero onkin siinä, että miten :)

 
At 12:27 ap., Anonymous Anonyymi said...

Mä muuten tykkään hieroa ja olla hierottavana kun päästä on kyse. Harjoiteltaisko joskus? :)
-a

 
At 11:59 ip., Anonymous Anonyymi said...

Syyskuu lähestyy...onko verukkeet mietitty.. :) ?

ex-HB

 
At 8:56 ap., Blogger PartyFlickan said...

-a-o-: Ehkä ;). Mistä voi varata ajan sun päänhierontaan?

Ex-HB:Juuh, verukkeet on mietitty ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home