maanantaina, heinäkuuta 31, 2006

Miksi?

Miksi naiset on niin ilkeitä toisilleen? Mua vituttaa. Mä en tajua minkä takia meidän toimistossa semmoinen keski-ikäinen akka on mulle aina niin ilkeä. En oo tehnyt mitään pahaa sille, mutta silti sillä on pakonomainen tarve juoruilla musta ja mun yksityiselämästä ja puhua musta pahaa selän takana. Sitten kasvokkain se näyttelee niiiin kivaa ettei mitään rajaa. Se, että mä en oo samanlainen kuin se, ei mun mielestä oikeuta sitä olemaan ilkeä.

Kuljin äsken sen työhuoneen ohi jossa se kuiskutteli sen sihteerin kanssa ja mä kuulin mun nimen. Sanois päin naamaa jos sitä joku ärsyttää.

:(

11 Comments:

At 11:53 ap., Blogger Takaisin Kallioon said...

Homo homini lupus. :(

 
At 1:19 ip., Anonymous Anonyymi said...

Johtuu siitä, että keski-ikäisillä naisilla on vaihdevuodet. Ei niitä kukaan kestä.

 
At 2:36 ip., Anonymous Anonyymi said...

Isona susta tulee samanlainen :)

 
At 2:38 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hope not :)

 
At 3:35 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ihan oikein sulle...

 
At 3:53 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ainakin mitä minä tunnen tuon tyypin ihmisten ajatusmaailmaa, niin sä edustat kaikkea mitä se on aina halunnut olla.

Pohjimmiltaan juoruilu ja selän takana paskan puhuminen johtuu aina kateudesta. Tajuavat että eivät itse voi olla samanlaisia, joten yrittävät pilata toisen elämän / maineen.

 
At 1:39 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mä olen ainakin huomannut että jotkut naiset ovat ihan helvetin ilkeitä sellaisille naisille, jotka ovat KAUNIIMPIA kuin he itse. Siis jos kokevat "jäävänsä alakynteen", niin monilla defenssinä toimii juuri ilkeily, juoruilu ja muut vastaavat.

Lienet siis riittävän hyvännäköinen, jotta muut kokevat itsensä uhatuiksi. :)

 
At 1:59 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mitäs huoraat siel duunipaikalla:)

 
At 2:03 ip., Blogger PartyFlickan said...

Tänks pap. Ehkä se oikeesti menee niin, että kateus saa ihmiset ilkeiksi...

 
At 9:49 ip., Anonymous Anonyymi said...

Moips taas,

oon lähdössä syyskuussa OC:lle. Matkaseuraa vailla, tulisitko mukaan? ;). Pikareissu, about 1-2 vk.

t. ex-HB (M, 30+risat)

 
At 10:24 ip., Blogger PartyFlickan said...

Älä yllytä :) Tosin jo mietin tässä, että mitenköhän ja milläköhän verukkeella sais töistä lomaa..

:)

 

Lähetä kommentti

<< Home