sunnuntaina, heinäkuuta 30, 2006

Ladies' night out

Huhhuh. Mä tein eilen 5 litraa boolia ja meitä oli neljä tyttöä. Kateltiin sitä boolikulhoa alkuillasta ehkä hieman epätoivoisina kun sitä oli niin paljon. Loppuillasta meidän seuraan liittyi 5. kaveri ja sitten pitikin jo avata viinipullo kun se booli oli jo loppu. Oli kyllä sen mukainen menokin. Mun kaveri H joi ihan hirvittävät rähinäkännit ja illan aikana jouduttiin kuuntelemaan useita esitelmiä yhteiskunnan epäkohdista:).

Me päädyttiin ensin yhteen Roballe sijaitsevaan karaokemestaan. Mä riitelin poken kanssa kun niille ei käynyt kuin käteinen. Siis missä oravannahka-ajassa se baari elää? Ei missään voida olettaa, että ihmisillä on käteistä.. No loppujen lopuksi pääsin sisälle ja viihdyin noin vartin, jonka jälkeen mä ja yks mun kavereista lähdettiin Teatteriin. Onneksi.

Alkukesästä Teatterissa ei hirveesti näkynyt kuumia miehiä, mutta eilen se oli todellinen karkkikauppa. Yks ehkä about maailman söpöin mies iski mulle silmää baaritiskiltä ja sitten sellainen trendikäs, pitkä, kuuma kalju tuli jopa juttelemaan :). Oli ihan loistava ilta, söpöä kesäistä flirttailua. Pakko päästä uudelleen baariin tosi PIAN ja puhuttiinkin, että mennään torstaina Kalleen... Mutta siihenkin on aika monta päivää :(.

Huomasin tänään, että mähän viihdynkin kotona ihan todella hyvin. Siihen ehkä vaikuttaa se, että mä siivosin eilen kuin hullu. Nyt täällä on ihanan siistiä, tuoreita kukkia ja kiva kesäinen tunnelma. Kaikin puolin siis ihan loistelias tyttöasunto :). Lisäksi täällä on ihana sunnuntai-hesari, chillausmusiikkia ja aamukahvia joten tervetuloa kylään ;).

Mä olin ajatellut laittaa tänään tauluja seinään ja sitten sellaisen söpön maustetangon keittiöön, mutta en mä kyllä ehkä uskallakaan porata itse. Stereotkin pitäis laittaa toimintaan, mutta niistä roikkuu kaiken maailman sähköjohtoja jotka näyttää just siltä, että jos mä kosken niihin, mun tukasta tulee vähän enemmän kihara.. Hitto. Tää on yks sinkkuelämän ongelma. Täytynee soittaa taas kaiken maailman miespuolisille ystäville ja pyytää niitä vaikka päiväkahville...tosin ihan pienellä taka-ajatuksella.

Mä en oo vieläkään vastannut HMOVK:n viestiin. Aika monta päivää on jo mennyt. Siirsin sen kuvankin pois näkyviltä.

8 Comments:

At 10:36 ip., Blogger Tea said...

Ihanan positiivinen asenne! :)

 
At 10:47 ap., Blogger Farewell said...

Hmmh, pitäsköhän sitä sit itsekin tulla torstaina Kalleen ;)

 
At 10:59 ap., Blogger PartyFlickan said...

No todellakin ;)

 
At 1:48 ip., Anonymous Anonyymi said...

Tahtoisin fanittaa sua.

Helppo, halukas, hyvännäköinen ja tyylikäs on varmasti juuri sitä, mitä lähes kaikki miehet toivovat. Ikäiselläsi ukkomiehelläkin viisari kummasti värähtelee blogiasi lukiessa.

Mutta aidosti ja oikeasti uskon, ettei se oikea tule vastaan tuolla tyylillä. Voin toki olla väärässä, mutta en vain jaksa uskoa että "se oikea" löytyisi tuolla menolla. Tuo h, h, h & t -kombinaatio kun kuuluu miesten "kun kerran sais sellaista" -kategoriaan. Vakavampaan touhuun etsitään h&s (huumorintajuinen ja siedettävä) -yhdistelmiä.

En siis moralisoi enkä mitään muutakaan. Parin kaljan jälkeen vähemmän estoisena panisin todennäköisesti hyvin mielelläni, enkä varmasti roikkuisi hihassa jälkikäteen. Olisi taas kavereille kerrottavaa. :)

 
At 2:05 ip., Blogger PartyFlickan said...

Siis miten joku mun ikäinen voi olla naimisissa? :)

Mä oon miettinyt, että ehkä alitajuisesti mä en todellakaan etsikään vielä mitään miestä kenen kanssa voisi rauhoittua ;). Ehkäpä mä vielä tahdon tosiaankin olla hhht...

:)

 
At 2:12 ip., Anonymous Anonyymi said...

Actually, tarkistuslaskelmien jälkeen oon vuoden vanhempi. Mutta pari vuotta jo takana, joten tuskin muuttaa perustilannetta ja ihmettelyäsi. :)

 
At 2:18 ip., Blogger Lupus said...

"Hei, haluisitsä tulla kytkeen vähän mun sähköjohtoja... olis myös vähän porattavaa." :)

 
At 2:39 ip., Blogger PartyFlickan said...

Juu. Maailman parhaat pick up-linet. :)
Harkitsen myös itse vasaran ja kiviseinänaulojen käyttämistä... Mua ei vaan oo luotu ihan tällasiin juttuihin..esim. lampunvaihtokin on aika vaikeeta...

 

Lähetä kommentti

<< Home