keskiviikkona, elokuuta 02, 2006

Miksi mä flirttailen??!

Mä oon jotenkin alkanut pohtia omaa käytöstäni ehkä jopa liikaa. Musta tuntuu, että välillä mä en ole ollenkaan oma itseni, kun yritän jotenkin niin kovasti olla aikuinen ja korrekti ja vakavasti otettava. Me keskusteltiin kavereiden kanssa yhtenä iltana kännissä siitä, että eihän kukaan usko mitä me tehdään oikeassa elämässä jos joku näkis meidät joskus viettämässä tyttöjen ilta. Ehkä se on vaan hyvä.

Mä en kyllä tajua itseäni just tällä hetkellä. Tuntuu, että vähän kaiken suhteen on pallo enemmän tai vähemmän hukassa. Mä vingun ihan koko ajan sitä, että ei oo miestä ja ei oo sitä ja ei oo tätä. Joskus ennen lukioaikaa mä olin ihan satavarma siitä, etten mä koskaan edes halua mennä naimisiin tai halua saada lapsia. Lukiossa mun mieli muuttui ja nyt mä oon pohtinut että miksi. Miksi? Mulla on välillä sellainen olo, että enhän mä edes tahdo löytää ketään "elämän miestä". Elämä on kivaa just näin ja mua ahdistaa ajatus siitä, että mä oisin jotenkin sidottu yhteen paikkaan tai yhteen ihmiseen. '

Mitä mä tässä nyt yritän sanoa on se, että entäs jos mä alitajuisesti käyttäydyn just niin, ettei kukaan vaan ajattelekaan mua missään nimessä yhtään minään muuna kuin yhden yön hoitona.. Entäs jos mä salaa toivonkin jääväni vanhaksi piiaksi että voin elää tälläiseen tyyliin elämän loppuun saakka? Entäs jos mä en yksinkertaisesti vaan osaa elää kenenkään muun kanssa kuin itseni? Ehkä tää yhteiskunta jossa sinkkuja enemmän tai vähemmän katsotaan pahalla silmällä, on saanut mut kuvittelemaan, että mä tahdon perheen koska se on "normaalia".

Miksi mä nyt tästä avaudun on se, kun mun esimies tuli äsken juttelemaan mulle ja mä tajusin etten mä osaa keskustella sen kanssa ilman, että mä flirttailisin. Ehkä mä oon jollain tavalla sairas, koska munhan pitää saada ihan koko ajan huomiota kaikilta ympärillä pyöriviltä miehiltä ;).l Mutta heti sen jälkeen kun "lopetin" kaikki yhden yön suhteet, musta on tullut ihan liian ylianalysoiva enkä mä oo ihan varma tykkäänkö mä itsestäni tällaisena.

Huhhuh.

13 Comments:

At 2:49 ip., Anonymous Anonyymi said...

Eikait ihmisen viikonlopun viettotavoista voi päätellä millä alalla se on töissä..?:O

Ja toisekseen kuka käskee sun vakiintua?:) Siis eikös se ole pääasia, että on onnellinen. Jos yhdenyön jutut kyllästyttää niin vaihda pitempiin juttuihin, mutta eihän sitä naimisiin heti tarvi olla menossa ;)

Ei sitä pakko ole vakiintua heti loppuiäkseen vaikka seukkaan alkaaki.
Ja mä voin ihan kokemuksesta sanoo, et ei ihminen oo koskaan tyytyväinen oloonsa. Aina sitä kaipaa just sitä mitä ei just sillon voi saada.
Ns. kielletty hedelmä ;)

Ei näis mun kommenteis enään taida olla mitään päätä eikä häntää.. :D

 
At 2:53 ip., Blogger PartyFlickan said...

Ehkä mä puhun päätä ja häntää koska kyllä mä ainakin tajuun. :)

Mutta itseäni en ymmärrä. Mä en oo jotenkin vielä ymmärtänyt eroa seurustelun ja avioliiton välillä. Jos esim. tapailen jotain tyyppiä muutamia kertoja oon ihan varma, että seuraava aste siitä on pallo jalkaan. Mä oon liian mustavalkoinen ihminen. Höh.

 
At 3:07 ip., Anonymous Anonyymi said...

Luin _koko_ blogisi äsken yhdeltä istumalta - hyvästi työ.

Olen I-H-A-S-T-U-N-U-T.

Kiitos.

 
At 3:09 ip., Anonymous Anonyymi said...

Lähden ihan siitä liikkeelle, että seurustellaan eka se viitisen vuotta ennen kuin aletaan ostamaan palloja. Tai ei tuo tietenkään mikään kiveen kirjoitettu vuosimäärä ole, mutta en ihan parin vuoden seurustelunkaan jälkeen oo valmis sen pidemmäksi ajaksi vakiintumaan.

Seurustelu on kivaa kunhan ei tarvitse hirvittävän pitkälle tulevaisuuteen tehdä suunnitelmia sen suhteen.

Varmaa on vain se, että mulla on kaveripiirin nuorin tyttöystävä kun jään eläkkeelle ;)

 
At 3:09 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kieltämättä seurustelu muuttuu tympeäksi siinä vaiheessa kun ruvetaan valvoon toisten menoja ja tekemisiä.
Mutta kuka estää elämästä avoimessa suhteessa? Siis en tarkoita pettämistä tai sellaista, mutta siis sellaista suhdetta, että ollaan enemmän itsenäisiä kuin normaalissa parisuhteessa.

Kyllä sitä omaa aikaa pitää ehdottomasti olla kummallakin osapuolella ja mikä tärkeintä niin myös omat kaverit ja harrastukset. Jos kaikki pitää tehdä yhdessä niin sit voi kyl jo sanoa suoraan että metsään menee niin että rytisee.

Ei muutakun ehdit nyt semmosen miehen jonka kans tulet toimeen ja hengailette yhdessä ja turvaudutte toisiinne kun siltä tuntuu, mutta jos tekee mieli jotain muuta niin sitten vaan byebye. Niin ja tosiaan elä hommaa liian mustasukkaista äijjää niin voit jatkaa tuota flirttailua ;)

Jos sä oot liian mustavalkoinen ihminen niin mä sit varmaan elän sillä harmaalla alueella, koska mä löydän joka asiasta hyvät ja huonot puolet enkä osaa päättää koskaan mitään :D

 
At 3:28 ip., Anonymous Anonyymi said...

Voi, kyllä se siitä :) Asioilla on tapana järjestyä... Siihen on uskottava!

Olen kyllä vakaasti samaa mieltä sun kanssa siitä, että omalla käytöksellä, tai siis jo sillä, mitä asioista ajattelee, voi vaikuttaa hurjasti siihen, miten muut suhtautuvat. Ja nyt en siis puhu tietoisesta käyttäytymisestä vaan ihan vaikka semmoisesta, että jos ajattelee, että en mä koskaan ketään löydä, tai että en mä ole ollenkaan kiinnostava, niin todennäköisesti ei kauheasti saa huomiota osakseen. Jos taas ajattelee, että onpa tänään hyvä fiilis ja kylläpä sain laitettua tukan nätiksi, voi huomiota tulla ihan eri tavalla. Ja siis ilman, että itse aktiivisesti sitä hakee.

Ja tämä on testattu juttu ;) Mut siis, semmoiset hetket, jolloin oikeasti voi sanoa olevansa täysin tyytyväinen omaan elämäänsä, on aika harvassa. Toisaalta ihan tyytyväinen voi olla, vaikka isojakin paloja puuttuis tai moni asia olis vinksallaan. Sitä vaan oppii olemaan tyytyväinen. Hirveetähän se olis tuskissaan kituuttaa ikuisesti, koska koskaan mikään ei ole hyvin.

No joo, tulipa vuodatusta... Mutta samoilla linjoilla olen sun kanssa. Ja ymmärrän oikein hyvin sun pohdiskelun! Tosin mä en odaa flirttailla ;)

 
At 3:43 ip., Blogger PartyFlickan said...

Toi on kyllä niin totta. Puhuttiin just, että on jopa pelottavaa lähteä näin hyvällä fiiliksellä baariin kun eihän siellä varmastikaan tarttee yksin olla ;).

Kaikki osaa flirttailla! :)

Anonyymi: Ei muhun kannata ihastua ;). Keskity ihmeessä työntekoon...

 
At 3:56 ip., Blogger PartyFlickan said...

Siis huomaatteko? Tottakai mä heti oletin, että toi nimetön kommentoija on ihastunut muhun. Oonko mä vähän liian varma itsestäni? Ihan hyvin se voi olla ihastunut naapurin tyttöön, työkaveriin tai ihan keneen tahansa muuhun.

Hyi mua.

 
At 4:29 ip., Blogger Lupus said...

Flirttailu on ihanaa, suorastaan elämän suola. Toivoisin useampien osaavan sen taidon ja unohtavan typerän mustasukkaisuuden...

Mitä seurusteluun ja sen sellaiseen tulee, ei ole olemassa kiveen kirjoitettua lakia sitä, miten aikuisten ihmisten pitäisi keskenään elämänsä järjestää. Jotkut oikeasti haluavat rivarin, koiran, lapsen ja avioliiton jo ennen kuin täyttävät 25, vielä useammat luulevat haluavansa sitä mutta todellisuudessa tulevat vain entistä onnettomammiksi. Omat taiteilijavanhempani taas hengasivat yhdessä parikymmentä vuotta välillä avoliitossa, välillä erikseen asuen ilman mitään sen muodollisempaa. Ja taisi heillä olla muitakin. Yritä selvittää, mikä sinusta tuntuu hyvältä ja mitä sydämesi tahtoo.

 
At 9:12 ap., Anonymous Anonyymi said...

Enhän mä nyt suhun ole I-H-A-S-T-U-N-U-T. Enhän tunne sinua. Tapaasi esitää asiat kylläkin.

Ja siinä on ero. Ehkä.

Keep up the good work. Kuten vanha viisaus sanoo "All work and no play, makes Jack a dull boy".

 
At 10:02 ap., Blogger PartyFlickan said...

Hahaa :) Mä jo luulin ;)

 
At 10:04 ap., Blogger marko77 said...

Lupus Celestialis:
>Flirttailu on ihanaa, suorastaan >elämän suola. Toivoisin useampien >osaavan sen taidon ja unohtavan >typerän mustasukkaisuuden.

Totta ja mielestäni myös talvella olisi suotavaa, että ihmiset harrastaisivat flirttailua - ei kai tuo ole mikään "kesän" yksinoikeus. Itsekin kaunokaisten keskuudessa tulee koko ajan heitettyä "flirttailevaa läppää". ;) Muuten en oikein voi asiaa kommentoida, kun ei ole tullut koskaan seurustelua.. :( No, oppia ikä kaikki, kai..

 
At 10:38 ap., Blogger PartyFlickan said...

Kaikki ajallaan :)

 

Lähetä kommentti

<< Home