keskiviikkona, elokuuta 09, 2006

Hard to let go

Mä juttelin eilen pitkästä aikaa Mr Evil American Boyn kanssa. Koko päivän. Oon siis ollut taas niin vuoden työntekijä ettei mitään rajaa. Se oli ihan samanlainen kuin aina ennenkin ja se käytti musta söpöjä lempinimiä. Mä jo hetken aikaa mietin, että what if, mutta sitten taas muistin, että tää on niin tuhoontuomittu juttu ja tulee sitä aina olemaankin niin, että turha edes alkaa nähdä mitään päiväunia.

Miksi musta on aina niin vaikeaa päästää irti jostain ihmisestä? En oo siis mikään stalkkeri, mutta esim. vauhtiin päästyäni googlasin yhden vanhan tyypin vain todistaakseni itselle, että se on todella olemassa.

Miksi mä en voi vaan jättää vanhoja asioita taakse ja siirtyä elämässä eteenpäin? On ihan superturhaa haikailla jonkin täysin saavuttamattomissa olevan asian perään. Mua ärsyttää jo itseänikin tämmöinen turha pohdinta joka ei johda yhtään mihinkään. Todistaakseni itselleni, että tokihan mä pystyn päästämään kaikesta ja kaikista irti, tekstasin teekkarille ja kysyin voisinko mennä sinne tänään kylään, mutta nyt mua ei taas huvitakaan yhtään. Miksi mä elän tämmöistä elämää?

10 Comments:

At 10:46 ap., Anonymous Anonyymi said...

HB:
14.9.lähtö ja 21.9.paluu. Halauatko ikkuna vai käytäväpaikan?

 
At 11:09 ap., Blogger PartyFlickan said...

aika lyhyt aika...viikko :(. Window please.

 
At 1:30 ip., Anonymous Anonyymi said...

Oikeesti,tuutko mukaan?

Tämä tarjous ei toistu...

 
At 2:58 ip., Anonymous Anonyymi said...

Nyt vain unohdat menneen, et mietikään tarjottua ilmaista matkaa ja katsot avoimin silmin eteenpäin, kohti uusia ja mielenkiintoisia ihmissuhteita! ;)

 
At 4:00 ip., Blogger PartyFlickan said...

Sulla varmaan ois mielessä joku uus ja mielenkiintoinen ihmissuhde ;)

 
At 4:15 ip., Anonymous Anonyymi said...

...Ottaa koiranpentuilmeen ja räpsyttää ruskeita silmiä...

**Vois ollakin** ;)

 
At 4:25 ip., Blogger PartyFlickan said...

Ou nou... :)

 
At 9:28 ap., Anonymous Anonyymi said...

Ripsiä räpsytetään, ei silmiä.

 
At 10:12 ap., Anonymous Anonyymi said...

Kukin tyylillään taisi tehota tuo silmienkin räpsyttely. :)

 
At 10:31 ap., Blogger PartyFlickan said...

Siis mähän oon niin helppo, että muhun tehoaa kaikki ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home