torstaina, elokuuta 10, 2006

Fuckbuddy

Hahaa! Mä eilen vihdoin ja viimein ymmärsin fuckbuddyn tarkoituksen ja merkityksen. Tajusin, että on ihan ok, vaikka en tykkääkään Teekkarista. Pääasia että noin niin kuin lämpenen siitä fyysisesti ja että sen kanssa on kivaa. Ja eilen oli, heti kun vaan lopetin stressaamisen tykkäämisestä. Jos tää ois k-18 blogi, mä ehkä kertoisin, että sain eilen elämäni parasta seksiä, mutta koska tää ei oo, niin mä en kerro ;)

Siis tällainen toimiva fuckbuddy-juttuhan saattaa juuri nimenomaan olla se, mitä mä tartteisin. Nyt ei tarttee antaa kenellekään OIKEASTI kivalla heti ekoilla treffeillä kun en oo enää niin pahasti puutteessa ;). Oon nimittäin joskus päättänyt, että "sen oikean" kanssa en harrasta seksiä ekoilla treffeillä. Naiset ja omituiset säännöt...

Me käytiin eilen baarifestareilla ja jotenkin jouduttiin sellaiseen "trendimestaan". Mä olin lähtenyt kotoa anti-baarivaatteissa kun tarkoitus oli vaan käväistä jossain lähibaarissa ja tunsin oloni jotenkin niiiiiiiiiiin epämuodikkaaksi. Kaikki muut tytöt siellä baarissa oli patalapun kokoisissa topeissa ja vöissä (=liian lyhyissä hameissa). Mulla oli musta paita, farkkuHAME ja Vansin mustavalkoiset checkerbox-kengät.

11 Comments:

At 11:29 ap., Anonymous Anonyymi said...

Joko nyt vihdoin pääsit selville mitä se teekkari oikein opiskelee? :-)

 
At 11:36 ap., Blogger PartyFlickan said...

No ei kai me puhuttu mistään koulusta :)

 
At 11:46 ap., Anonymous Anonyymi said...

Eipä kai sillä osastolla niin ole väliä jos sitä ei kattele kuin sängyssä. Ja sohvalla ja...

Mutta fuckbuddyt on hirvittävän näppäriä. Pystyy keskittymään kaikkeen kivaan (harrastuksiin, opiskeluun, kavereihin, töihin) ja silti saa säännöllisesti. Täydellinen aktiivisen opiskelijan erikoinen, kaikilla mausteilla.
Ja mullakin on kyllä fuckbuddien kaa ollu kevyesti parhasta seksiä.

 
At 11:49 ap., Anonymous Anonyymi said...

Ja vielä sen voisi lisätä, että toimiva fuckbuddy -juttu helpottaa riman pitämistä tarpeeks korkeella varsinaisessa tyttisjahdissa! Ja jos fuckbuddy on hyvä, ei tee edes mieli roudata baarista himaan jotain farkkuhameisiin pukeutuneita rinsessjoa ;p

 
At 11:53 ap., Blogger Lupus said...

Kyllä, yhdyn kirjoittajaan (toiveajattelua). :p

Ja onnittelut hyvästä seksistä!

 
At 12:59 ip., Anonymous Anonyymi said...

Jea, toimii. On hirmuisen vapauttavaa, että toisin kuin suhdevirityksissä, ei tartte miettiä, että koskahan se soittaa tai että pitäiskö mun nyt laittaa viesti. Se soittaa, jos tekee mieli ja samoin mä. Ja se on ok. Tosin kaikki loppuu aikanaan... Mut nautiskele :)

 
At 4:32 ip., Anonymous Anonyymi said...

Unohdin kysyä, joko tämän ja huomisen illan tuplaan on valmistauduttu? :) Carrien kohtalo selviää taas. ;)

 
At 4:37 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kyllä hyvä terapia olisi sunkin tapauksessa tarpeen, sillä ei noi sun kirjoitukset ihan täysjärkisen saati terveen ihmisen tilityksiltä vaikuta??

 
At 9:45 ip., Anonymous Anonyymi said...

No ihan tervejärkiseltä vaikuttaa. Jos H haluaa mut niin so be it. ;)

 
At 9:04 ip., Blogger PartyFlickan said...

Nimetön: Mä vihaan sitä Sinkkujen vikan jakson ykkösosaa enkä katsonut sitä. Se vaan on niiiiiiiiin kauhea. Mutta se vikavika jakso missä Big pelastaa Carrien on ehkä about maailman romanttisin. Aion katsoa sen ehdottomasti, sadannen kerran :)

Toinen nimetön: Siis what? Se, että mä osaan nauttia elämästä ei varmaankaan voi tarkoittaa sitä, että mun tartteis mennä terapiaan:). Katso peiliin...

 
At 7:17 ip., Anonymous Anonyymi said...

No itse entisenä fuckbuddyna voin sanoo et se on ihan jees mut sit ku se "oikea" tulee vastaan ni sit ei tartte mitään fuckbuddya koska se toinen kyllä ymmärtää miks sulla on elämä koska sillä on itelläki elämä.

Ps.pettäminen ei kannata koskaan!

 

Lähetä kommentti

<< Home