lauantaina, elokuuta 19, 2006

Mä en tajuu itteeni

Voi vittu. Olin tänään perhehelvetissä semmoisessa isossa ruokakaupassa ja alussa kun kattelin tarjouskuponkien leikkaamista ja karkkihyllyllä kiukkuilevia lapsia, mä onnittelin itteeni siitä että oon vielä sinkku. Sen jälkeen mä näin siellä kaupassa mun yhden vanhan poikaystävän SEN PERHEEN kanssa. Se ei ikinä koskaan näyttänyt niin onnelliselta mun kanssa mitä se nyt näytti kantaessaan sen vauvaa semmoisessa kantorepussa.

Mä aloin miettiä mikä mun elämässä on muka niin paljon hohdokkaampaa. Ja mä tajusin, että eihän tässä ookaan. Mä kuvittelen, että tää sinkkuelämä on jotenkin sairaan hehkeetä mutta kumminkin mä salaa haaveilen koko ajan perheestä ja semmoisesta tavallisesta arkipäivän elämästä. Harmi vaan, että kaikki pojat ketä mä tapaan ei ajattele yhtään samoin. Mä en kuulemma oo sellainen tyyppi mitä kukaan etsii loppuelämäksi. Siis enhän mäkään välttämättä menis itseni kanssa naimisiin, mutta pakkohan tässä maailmassa on olla edes yks mies joka sietäis mua pidempään kuin kaksi viikkoa. Nyt tässä näyttäis olevan ainoana vaihtoehtona se, että soitain kaikille niille tyypeille kenelle oon antanut pakit syystä tai toisesta tai sitten hommaan semmoisen postimyyntiaviomiehen.

Onneks tänään pääsee baariin.

19 Comments:

At 2:46 ap., Anonymous Anonyymi said...

Sen oikean valinta on vaikea päätös mutta joskus se vaan on tehtävä.

Sinkkuudessa on vain muutama hyvä puoli yhdessä elämiseen verrattuna. Ja mitä pidempiaikasiin suhteisiin tulee, niin niiden todellisen arvon näkee vasta useamman vuoden seurustelun jälkeen.

Siinä oma mielipiteeni. Olen joskus ajatellut toisinkin.

 
At 10:29 ap., Blogger PartyFlickan said...

Huomenta :)

Musta tuntuu, että mun suurin ongelma on aina se, että mä en oo mihinkään muka tyytyväinen. Aina pitäis saada se mitä ei just sillä hetkellä oo.

Ja kieltämättä ihan hieno fiilis että näin sunnuntai-aamuisin voi lojua sängyssä sen sijaan että ois jossain hiekkalaatikolla kuuntelmassa lapsen itkua ;)

 
At 10:53 ap., Anonymous Anonyymi said...

Ajattelin ehdottaa kimppasinkkukommuunin perustamista. Täältä löytyisi yksi jäsen lisää sellaiseen.

 
At 11:14 ap., Blogger PartyFlickan said...

Oikeesti, joku kimppasinkkukommuuni vois olla ihan loistava ratkaisu. Mä asuin hetken kolmen hengen kimppakämpässä ja se oli kyllä tosi kivaa.

Kommuunissa ei tartteis tyhmäillä yksin sunnuntaisin vaan niistäkin vois tulla taas elämisen arvoisia päiviä.

I'm in.

 
At 8:53 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mistäs kuvastosta näitä postimyyntiaviomiehiä voipi tiirailla? Määki voisin alkaa sellasta harkitteen.

 
At 3:24 ip., Anonymous Anonyymi said...

Etsä Partyflicka kuitenkaan oo in, lupaat vaan. ;)

 
At 3:51 ip., Blogger PartyFlickan said...

Jos sä löydät jonkun kivan kämpän, niin mähän voin muuttaa jo vaikka huomenna ;)

 
At 9:29 ip., Anonymous Anonyymi said...

No ruvetaas etsiin. :) Luckily I happen to have contacts. :)

Kolme kämppäämään samaan kämppään? Paljon hintaraja per pää?

 
At 10:47 ap., Blogger PartyFlickan said...

Hmmm. En maksa 500 enempää kimppakämpästä :). Pitäis olla vanha talo, korkeet huoneet ja leveet ikkunalaudat kiitos please. Ja lautalattiat..

 
At 12:11 ip., Anonymous Anonyymi said...

Muistelen käyneeni siinä Senaatintorin kulmilla tuon tyyppisessä asunnossa. Siinä oli korkeet huoneet, leveät ikkunalaudat ja talo oli lähes 100 vuotta vanha. Lattiaa en muista. Sellaiseen sopisi kyllä vain kaksi ihmistä, mutta ilmeisesti sinkkukommuuniin ei ole enempää tällä hetkellä ilmoittaunutkaan. ;)

 
At 12:12 ip., Anonymous Anonyymi said...

Joo ja a ei näemmä osaa kirjoittaa. Il-moit-tau-tu-nut-kaan. Nii.

 
At 1:22 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmm...kahden hengen sinkkukommuuni...

 
At 3:12 ip., Anonymous Anonyymi said...

Sä tietenkin epäilet, mitä kahden hengen kommuunista tulis. Muutto tietenkin isompaan kun muut huomais miten huippua tuo on ja haluaisivat liittyä meidän jengiin. :)

 
At 3:15 ip., Blogger PartyFlickan said...

Mut sit niille pitäis järjestää jotkut karsinnat. Ei sinne ihan kaikkia voi ottaa ;)

 
At 3:52 ip., Anonymous Anonyymi said...

Niistä karsinnoista tulis tietty niin suositut että niistä vois pitää ihan oman tapahtuman. Niinku joku Big Brother tms, voittaja pääsee sit palkinnoksi asuun pariksi kuukaudeksi huippukommuuniin.

 
At 4:26 ip., Blogger PartyFlickan said...

Juu! Mutta entäs jos meillä oliskin kahdestaan niin kivaa, ettei haluttais mitään kämppistä..? ;)

 
At 5:20 ip., Anonymous Anonyymi said...

Jos niin onnettomasti kävis, ettei sinne mitenkään vois ottaa enää uusia asukkaita, niin voitais ehkä myöntää sellasia yhden illan vierailupasseja sellasille huipputyypeille? Sit ne kävis kattoo kateellisena miten meillä ois paras sinkkukommuuni ever. :)

 
At 9:24 ip., Blogger PartyFlickan said...

Sä sitten siivoat seuraavana päivänä ja tarjoilet mulle kahvia sänkyyn. Jookos?

 
At 11:08 ip., Anonymous Anonyymi said...

Sen lupaan!

 

Lähetä kommentti

<< Home