torstaina, elokuuta 17, 2006

Sweet cakes

Mun työkaveri kysyi äsken onko mulla ikävä HMOVK-tyyppiä. Mun piti hetken aikaa jopa miettiä, että onko vai ei. Ei kyllä oo. Toki se tulee aina kännissä mieleen, mutta eipä juuri näin selvin päin ollessa. Mä en oo muuten mikään alkoholisti :)

Tulin tänään takaisin töihin vaikkei ois ehkä vielä pitänytkään. Mä vaan kähisen täällä ja kaikki huutaa mulle, että mee takaisin kotiin. Mutta en mä varmana parannu yhtään sen äkkiämpään vaikka mä makoilisinkin kotona. Sitä paitsi, mä oon paljon pirteemmällä tuulella täällä töissä kun kotona maatessa.

Oon jotenkin ihan sekaisin taas kaikkien miesjuttujen suhteen. Mua vituttaa Mr Evil American Boy joka antaa taas ymmärtää maailman toiselta puolelta vaikka mitä, mutta se ei kumminkaan sitten loppupeleissä ymmärrä antaa. Lisäksi mun pitäis tajuta, että kun se käyttää musta söpöjä hellittelynimiä, niin se ei tarkoita yhtään mitään. Se vaan on sen puhetyyli. Hiton amerikkalaiset ja niiden söpöt hellittelynimet!

Tänään ois taas torstai. Pitänee varmaan jättää kyllä Kalle väliin. Mä just mietin, että jos joku mies tulee juttelemaan mulle niin sehän luulee mua varmaan transuksi kun mulla on vähintäänkin yhtä matala ääni tällä hetkellä kuin miehillä.

Tuijottelin eilen Euroopan karttaa ja mietin, että mihinköhän sitä hakis vaihtoon. Periaatteessa tahtoisin lähtee mahdollisimman kauas mahdollisimman pitkäks aikaa, mutta sitten joku ihmeen aikuis-sivupersoona huutaa taustalla, että pitäis mennä jonnekin mistä ois mahdollisimman paljon hyötyä. Toisaalta, sitten kun mä olen trendikahvilan pitäjä Muoniolla niin tuskin ketään kiinnostaa se, missä mä oon vaihdossa ollut ;)

2 Comments:

At 8:11 ap., Anonymous Anonyymi said...

Mitäs Muoniossa on? Oisko mitään mahdollisuutta, että kahvila ois Ranualla? ;)

 
At 8:44 ap., Blogger PartyFlickan said...

Hahah.. Muonio ja Ranuahan on käytännössä katsoen sama mesta ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home