sunnuntaina, syyskuuta 03, 2006

Lastenohjelmia krapulassa

Ou jee. Pääsin ulkoiluttamaan mun uusia kenkiä eilen. Baarit oli ihan puolityhjiä :(. Oon kyllä tainnut käydä eräässä nimeltä mainitsemattomassa baarissa vähän liian usein kun baaritiski nykyään tietää jo sanomattakin mitä juon. Baarien välissä piti käydä mun kaverin toiveesta Hesessä, jossa vedin kana-aterian jonka jälkeen oksensin, kun tajusin miten epäterveellistä se safka on :(

Toisessa baarissa oli yhden mun kaverin isoveli. Hitto, se oli kerrankin tosi kiva ja ehkä jopa aika kuuma ja nyt tietty oon nähnyt siitä päiväunia koko darra-aamun. Mä en muuten ikinä pysty nukkumaan krapulassa, joten on vaan pakko maata sohvalla ja tuijotella telkkaria. Tänä aamuna tuli joku lastenohjelma (piirretty), jonka päähenkilö oli 8-vuotias Sakke. Ja Sakke oli jo ton ikäisenä ihan super epätoivoinen ja vuodatti rakastumisen tuskaa todella paatoksella. Siis apua!! Millaisia ohjelmia lapsille näytetään.

Nyt tietty panettaa krapulassa ihan törkeesti, mutta mä taistelen itseäni vastaan, etten soittais Teekkarille vonkauspuhelua.

4 Comments:

At 2:22 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ei hampurilaiset ainakaan viunaa epäterveellisempiä ole ;-).

 
At 11:07 ip., Anonymous Anonyymi said...

Olit kuitenkin heikko ja soitit. Vai? :)

 
At 1:41 ip., Blogger PartyFlickan said...

En soittanut :)

 
At 10:16 ip., Blogger kinnunen said...

No hienoo;) Mä olisin halunnu nähä ne sun uuvvet stiflat...

 

Lähetä kommentti

<< Home