maanantaina, elokuuta 28, 2006

Viikonloppukännit

Mä oon nyt tullut sellaiseen tulokseen, ettei viina sovi mulle kyllä ollenkaan. Oltiin kaveriporukalla mökillä ja avauduin kaikista sellaisista asioista, mistä mä en ikinä puhuis selvin päin ollessa, eli itsehillintä petti taas pahemman kerran. :(

Kaiken huipuksi Teekkari tuli hakemaan mua jostain hornan kuusesta keskellä yötä kun olin niin rikki ja sitten mä sorruin hempeilemään sen kanssa. Nyt vituttaa niin paljon, että suoritan taas enemmän tai vähemmän epäterveellisiä katumusharjoituksia. Oliko taas pakko olla niiiiiiiiin tyhmä? Seksi oli loistavaa, mutta miksi ihmeessä mun piti taas lässyttää sille???!!! Melkein tekis mieli viiltää ranteet auki.

J on ollut todella penseänä koko viikonlopun. Tää on just se vaihe, missä mä yleensä sanon kaikille pojille ettei kiinnosta kun mä en vaan kestä sellaista draamaa ja ongelmia. Niin kauan kun kaikki menee hienosti (ja mun ehdoilla), mä olen tyytyväinen, mutta heti kun tulee jotain vaikeampaa, mua ei vaan enää huvita. Tosin mua ei nyt huvita muutenkaan hirveesti enää yhtään mikään.

Kaiken huipuksi mun puhelimeen iski taas joku viirus, ja se on lähettänyt jonkun tyhmän kännitekstarin HMOVK:n numeroon. Voi tuska.

On kyllä niin ankeat maanantai-tunnelmat. Lisäksi mun työpaikkaihastuksesta on tullut ihan todella kummallinen. Se on ihan surullisen oloinen eikä enää juttele mulle mitään. Mitähän mä oon nyt sen kanssa mokannut? Mun tarttee varmaan alkaa tykätä tytöistä kun selkeästikään en osaa käsitellä miehiä ollenkaan enkä ymmärrä niitä tasan yhtään.

9 Comments:

At 1:40 ip., Anonymous Anonyymi said...

*Piristyshali* täältä sinne!

Leukaa ylös vain, kyllä se siitä taas kirkastuu. Trust me.

 
At 1:41 ip., Blogger PartyFlickan said...

Kiitos :)

 
At 2:17 ip., Anonymous Anonyymi said...

Voisiko jopa olla niin että alkoholi vapauttaa sun perimmäiset tarpeet kovan (bisnes?)naisen kuoren alta?

 
At 2:21 ip., Blogger PartyFlickan said...

Voihan se olla. Kohteena on vaan aina ihan väärät ihmiset :(

 
At 2:26 ip., Anonymous Anonyymi said...

Muistatko muuten oikeesti mitä kaikkee teit kännissä? Vai paljastuuko kännykkävirusten tuhot vasta aamusella?

 
At 2:43 ip., Blogger PartyFlickan said...

Siis en muista, että oon lähettänyt viestiä eli kyseessä on pakko olla joku viirus ;).

Avautumisesta mä tiedän mistä mä olen puhunut, mutta onneks en noin niinkuin sanatarkkaan muista.

 
At 4:39 ip., Anonymous Anonyymi said...

Oletkos sä myös väärä ihminen näille sun miehilles? Mikä vaikutus sulla on heidän elämiinsä?

Ja mieleen tulee väkisin se sitaatti Levottomista, että "Mä aina rakastun vääriin miehiin... Sä et tunnu väärältä."

 
At 2:55 ip., Anonymous Anonyymi said...

http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=15&news_id=20069013&rss=8

 
At 5:19 ip., Blogger PartyFlickan said...

Littlestara: Kyllä mä taidan olla väärä näille miehille..

Nimetön: Woah! Kiitos linkistä. Mun on pakko saada tollainen puhelin. Ihan helmi juttu. :)

 

Lähetä kommentti

<< Home