torstaina, elokuuta 24, 2006

Sovinto

Mua alkoi eilen harmittaa koko tyhmä tilanne HMOVK:n kanssa. Päätin korjata tilannetta ja lähettää sille semmoisen kivan ja kaverillisen tekstiviestin. Ja se kannatti. Se vastasi ihan yhtä kivasti ja kaverillisesti eli nyt ollaan yhtä askelta lähempänä sitä, että me ollaan taas kavereita. Mua kummastutti sen viestissä vain yksi sana, mutta päätin olla ylianalysoimatta tilannetta, muutenhan mä tulisin hulluksi.

Mutta miten ihmeessä ihmissuhteita on hoidettu ennen kännyköitä? Mä en tajua! Nyt yksi pieni viesti riitti korjaamaan tilannetta ratkaisevasti. Jos ei olis kännykkää, en mä ainakaan olis soittanut sille eli koko tilanne olisi jatkunut ennallaan. Kiitos Nokia kiitos! Ehkä Noksulle pitäis antaa joku Nobelin palkinto ihmissuhdeongelmien helpottamisesta ;).

Eilen oli muutenkin kiva päivä. Mä sekoilin autolla liikenteessä, mutta joku ihan supersöpö mieskuski oli kiltti ja päästi mut sen edelle etten olis juminut keskellä risteystä keskustassa :). Mä en itse en oo ikinä kyllä noin kiltti. Katson halveksuvasti jos joku jumii keskellä tietä ja saatan jopa tööttäillä jos se tyhmäpää on mun tiellä. Oon mä kyllä idiootti! Varsinkin kun oon itse todella huono autoilija ;).

Ai niin, mun työmatkareitin varrelle on avattu uusi Wayne's. Ou jee. Vähänkö elämänlaatu paranee kun voi aamulla juoda hyvää kahvia jota ei oo keittänyt vihainen sihteeri tai mä. Oon nytkin ollut koko aamu tosi hyvällä tuulella. Johan tätä työpäivää onkin mennyt 41 minuuttia...

1 Comments:

At 6:53 ip., Blogger Farewell said...

Nyt vasta kerkesin loman jälkeen lukemaan blogeja ja kylläpä taas piristit :D

 

Lähetä kommentti

<< Home