maanantaina, elokuuta 28, 2006

Hohhoijaa

Ihan loistava päätös loistavalle päivälle. Olin jättänyt aamulla lähtiessäni avaimet kotiin. Great. Kiva juttu sinänsä, että asun nykyään talossa, jossa on talonmies eikä huoltoyhtiötä. Oon säästänyt niiiiiiin paljon rahaa tän takia. Mulla jää avaimet kotiin ihan tuhottoman usein. Mä en ymmärrä, miten vaikeeta se voi olla tsekata aamulla, että avaimet todellakin on siellä käsilaukussa..

Kävin työpäivän päätteeksi mun kaverin kanssa kahvilla ja shoppailemassa. Mä en ostanut mitään paitsi purkkaa. Näin yhdet ihan superhehkeät kengät, mutta niistä ei ollut oikeaa kokoa. Tänään oli taas semmonen päivä, että kaikki sovitetut vaatteet näytti ihan tyhmiltä. Säästyipä ainakin rahaa.

Mr Evil American Boy kehui mua äsken kauniiksi. Siitä tuli ihana olo. Kiva tietää, että joku jossain maapallon toisella puolella ajattelee mua. Nyt tietysti taas itkettää kun en osaa suhtautua ollenkaan kiltteihin ihmisiin.

Huomenna on töissä tärkeä päivä ja tajusin tossa, ettei mulla oo puhtaana mitään vaatteita, mitä tahtoisin laittaa päälle. Nyt sitten pyykkään yöllä ja silitän söpön kauluspaidan aamulla kuivaksi. Tuleeko musta ikinä aikuista?

2 Comments:

At 11:51 ip., Anonymous Anonyymi said...

Pakko pistää pois päältä nää blogien päivityksistä tulevat automaatti-ilmoitukset, menee ihan liikaa (yöhön venynyttä) (työ)aikaa kun aina huomaa että aijaa, mun lemppariblogi ois taas päivittynyt.

Herra EAB on varmasti oikeassa ja mäkin oon usein kuvitellut minkä näköinen sä oot. Lähetä mulle kuva niin voin kehua sitten ihan vilpittömästikin. ;-)

 
At 8:53 ap., Blogger PartyFlickan said...

Yöllä pitää nukkua eikä tehdä töitä!
:)

 

Lähetä kommentti

<< Home