torstaina, elokuuta 31, 2006

Märehdin

V***u mä oon tyhmä! LÄhetin HMOVK:lle tekstarin, jossa kysyin, ehtisikö se nähdä mua huomenna. Tää siis tapahtui klo 11.08. Se ei oo vieläkään vastannut ja mua vituttaa. Tartteeko mun taas jälleen kerran ajautua siihen tilanteeseen, että mä vahdin puhelinta kuin psykopaatti. Ilmeisesti tarttee. Miten tää elämä on nykyään aina tällaista samanlaista helvettiä päivästä toiseen?

Mä en enää keksi mitään tapoja millä päästä eroon HMOVK:sta kun selkeetä on, etten mä pääse. Ainoat vaihtoehdot ois lobotomia, kuolema tai sitten se, että jotenkin löytäisin jonkun uuden ihanan miehen joka ihan välttämättä tahtois alkaa seurustella mun kanssa heti.

Työpaikkaihastus kysyi tänään, oonko mä saanut yhden homman valmiiksi mitä mä oon muutaman viikon tässä vääntänyt. Tietenkään en ollut edes aloittanut. Tein sitten tarvittavat muutokset 26 sivuun koska se luonnollisesti tahtoi sen korjatun version ASAP. Eipä tainnut tulla kovinkaan hyvää jälkeä... :(

4 Comments:

At 9:29 ip., Anonymous Anonyymi said...

Joo, tutulta kuulostaa tuo puhelimen vahtiminen! On tullut harrastettua sitä itse varsin ahkerasti männävuosina.

Monta vuotta kukkeasta nuoruudesta meni yhden miehenpuolen perään haikailuun. Sitten onneksi aloin nähdä hänen "ihanuudestaan" sen toisenkin puolen ja päästä irti. Ja tilanteen kruunasi eräs, joka ON mies, kun haikailuni kohde vain YRITTÄÄ olla.

Ja kyllä, tämä eräs halusi välttämättä ruveta seurustelemaan kanssani - yhteiseloa onnellisesti takana yli vuosi! Enkä toista kaipaa...

 
At 8:48 ap., Blogger PartyFlickan said...

Kiva, että oot löytänyt jonkun, joka on oikeasti ihqu. Mä vielä joudun jatkamaan etsimistä ;)

 
At 12:16 ip., Anonymous Anonyymi said...

Voit lopettaa etsimisen, I'm here ;)

 
At 12:23 ip., Blogger PartyFlickan said...

:)

 

Lähetä kommentti

<< Home