keskiviikkona, elokuuta 30, 2006

Tehokas tiistai

Olin eilen mun työpaikkaihastuksen kanssa yhdessä palaverissa päivällä, minne piti mennä autolla (mä ajoin). Meidän automatkat oli aika söpöjä. Puhuttiin mm. siitä, missä olis kiva kasvattaa lapsia. Harmi vaan, etten mä voi perustaa koko mun elämää sille, että me ollaan tietyistä asioista samaa mieltä. Se flirttaili tosi paljon ja oli muutenkin ihana, mutta kyllä mä tajuan, ettei se sillä tarkoita mitään. Se taitaa vaan olla sen tyyli mun seurassa. Ja sitä paitsi, itsehän mä olen tän aloittanut.

Teekkari olis tahtonut nähdä mua eilen, mutta onneks oli sen verran töitä, ettei mulla ollut aikaa. Mua vituttaa nyt niiiiiiin paljon se, että piti taas mennä hempeilemään sille viimeks. Ehkä on nyt parempi olla näkemättä sitä vähään aikaan. Lisäksi siitä paljastui sellainen piirre, mistä mä en oikein tykkää.

Yritin soittaa HMOVK:lle eilen pitkästä aikaa ihan selvin päin ja keskellä päivää. Not so hyvä idea ;). Se ei vastannut, mutta sitten se lähetti ihan kummallisen tekstarin. Tekstailtiin siinä hetki ja sovittiin että soitellaan ja nähdään. As if.

Asiat J:n kanssa näyttäisi taas olevan suht koht kunnossa kun sanoin sille suoraan, etten mä jaksa sellaista draamaa. Se oli kuulemma ollut osittain huonolla tuulella sen takia, kun mä olin viikonloppuna tilittänyt sille kaikista mun ongelmista ja sille oli tullut mun puolesta paha mieli. Aika söpöä...

Tääkin päivä alkoi muuten ihan loistavasti. Mun kenkä hajosi työmatkalla. Mulla on töissä kaapit täynnä kenkiä, mutta tietenkään mitkään niistä ei sovi tähän outfittiin. Onneks nää hajonneet on semmoiset aika vanhat eikä mitkään mun lempikengät. Päätinkin korjata nää itse, ettei tarttee sitten olla loppupäivää kengissä, jotka ei sovi asuun. Tottakai kun mä täällä OMPELEN mun kenkää, mun työpaikkaihastus kävelee mun ovesta sisään. Se sanoi, että oonko mä vaihtanut alaa ja ryhtynyt suutariksi.. Siis se pitää mua ihan varmasti todella sekopäisenä tyyppinä...

4 Comments:

At 11:02 ap., Anonymous Anonyymi said...

Mikä piirre? Kerrokerrokerrokerro!
Jännää:) Mulla meni kans eilen duunissa korkolaput - molemmista kengistä. Onneks oli pitkät lahkeet ettei ne korot sillee varsinaisesti näkyny, korjasin maalarinteipillä:) Meillä on niin pirullisen liukkaat lattiat töissä ettei mitään järkeä, korot lipsuu aina kaikkiin holeihin. Ootko muuten siis kesätöissä vai ihan oikeissa, kun kerran oot vielä ilmeisesti koulussa...?
Mä tykkään sun jutuista tosi paljon, sä muistutat mua itsestäni:)

 
At 11:46 ap., Blogger PartyFlickan said...

Moikka :)

Mä oon duunissa enemmän tai vähemmän kokopäiväisesti ja yritän tässä samalla opiskella.

Hmm...teekkarin hyvät ja huonot puolet jääköön salaisuudeksi ;)

 
At 12:47 ip., Anonymous Anonyymi said...

Tais tulla dejavu-fiilis, kun ei oo kauaakaan kun kirjoitit täsmälleen samanlaisesta tilanteesta...

 
At 1:11 ip., Blogger PartyFlickan said...

Musta tuntuu, että mä aina päätän unohtaa kaiken, mikä mua häiritsee mutta silti sorrun ja lipsun mun päätöksistä ennen kuin tajuan asian uudelleen. Mun elämähän on pään hakkaamista seinään uudestaan ja uudestaan.

 

Lähetä kommentti

<< Home