torstaina, syyskuuta 07, 2006

Kiireistä elämää

Mä oon ollut ihan kriisissä, kun on ollut niin kiire. Tänään mä en oo töissä, vaan hengailen yliopistolla ja leikin ahkeraa opiskelijaa. :) Ja täähän on oikeesti ihan todella kivaa. Mä just mietin, että pitäiskö lopettaa kokonaan työt ja keskittyä vaan puuttuviin opintoihin, mutta se edellyttäis, että mä joko voittaisin lotossa tai löytäisin jonkun miehen joka elättäis mua.

Miesrintamalla on aika hiljaista. Oon ihastunut edelleenkin mun kaverin isoveljeen, muttei se juttu mihinkään etene. HMOVK vei mut kahville pari päivää sitten ja sen kanssa oli tosi mukavaa, mutta en mä siitä tykkää ainakaan tällä hetkellä. Äsken se soitti ja kysyi lähdenkö mä sen kanssa Kalleen tänään, mutta ei oo kyllä mikään bilefiilis. Maanantaina mä leikin opiskelijaa ja kävin opiskelijabileissä ja pussailin sellasta tosi söpöä poikaa, joka osoittautui varatuksi. :(. Siellä oli myös mun vanha hoito paikalla. Se on juuri mennyt naimisiin. Siinä vaiheessa kun se yritti koskea mun tissejä, mä katsoin parhaaksi häipyä paikalta aika äkkiä... Mun kaveri totesikin, että mun miestyyppiä on varatut, yksinhuoltajat, tunnevammaiset ja sitoutumiskammoiset.

Mä oon saanut töissä kilpailijan jonka kanssa mun pitää kilpailla mun työpaikkaihastuksen huomiosta. Hmm. Nihkeetä.

5 Comments:

At 5:13 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ihme sällejä kun varattuina vehtaa miten sattuu.

 
At 6:53 ip., Anonymous Anonyymi said...

No mut hei, eihän se oo niin paha, jos kuitenkin sitoutumiskammoisten lisäksi myös varatut on susta kiinnostuneita :) Ne on kuitenkin sitoutuneetkin ;) Näin naisen logiigalla kuulostaa ihan järkevältä. Mä oon kanssa taas opiskelumeiningeissä mukana ja ihan uusissa ympyröissä. Täytyy koittaa soluttautua johonkin bileisiin, niin voi tsekata tarjonnan :)

 
At 10:29 ap., Anonymous Anonyymi said...

Se sun työpaikkaihastus on varmaan onnellisin mies päällä maan ;) Kaks hottista (oletettavasti) kun sen huomiosta taistelee :)

Ilmankos sun blogis on ollutkin hiljainen ku olet noin kiireinen ollut. We want more! ;)

 
At 4:26 ip., Anonymous Anonyymi said...

Muista, että superhassu tai superhessu ovat molemmat voittamattomia :)

 
At 6:17 ip., Anonymous Anonyymi said...

saako kysyä että mitäköhän opiskelet?

 

Lähetä kommentti

<< Home