torstaina, lokakuuta 12, 2006

Tylsää höpinää

Mä näin tänään ratikkapysäkillä mun vanhaa hoitoa, joka asuu tässä ihan lähellä. Vaatteet päällä mulla ei oikein ollut sille mitään sanomista, joten mä keskityin tosi intensiivisesti mun kännykkään ettei se vaan tulis juttelemaan. Äsken mä kävin kaupassa ja kappas. Kukas olikaan samassa kaupassa? Nii-in, se sama hoito. Onneks mä sain haettua mun viilit ilman, että tarvitsi vaihtaa sanaaakaan sen kanssa. Ympyrät on ehkä käymässä hieman pieniksi. Silloin kun mä muutin Helsinkiin, en tyyliin ikinä törmännyt keneenkään sattumalta. Nykyään kun on oppinut "tuntemaan" enemmän tyyppejä, niin niihin törmää varmastikin aina silloin kun vähiten huvittaisi. Pitäis ainakin lopettaa tossa lähikaupassa käyminen, koska toi on jo kolmas "tuttu" kuka käy myöskin siellä...

Hmm. Mun kaveri järjestää viini- ja juustoillan viikonloppuna. Kävin just hulluilla päivillä ostamassa vähän tuliaisia sinne. Nyt mun jääkaappi löyhkää ihan ranskalaisille juustoille. Yök. Laitoin ne juustot just about kolmeenkymmeneen eri muovipussiin jotta mua ei alkais oksettaa aina kun mä avaan jääkaapiin. :D

Hengailin tänään taas kirjastossa HMOVK:n kanssa. Mä olin sille todella kylmä koko ajan. Mä en tajua miksi mä en voi enää olla normaali sen seurassa.

Ärsyttää. Mun mielestä Lostin eka tuotantokausi oli ihan huippu, mutta tää toka kausi on ihan superlame. Hmph. Pakko kai alkaa tehdä ruotsin kirjoitelmaa kun ei telkkaristakaan tuu mitään eikä mulla selkeestikään oo muutakaan elämää ;)

10 Comments:

At 2:15 ap., Anonymous Anonyymi said...

Mukava nähdä että oot hengissä ku oot taas kirjoitellu.

 
At 10:34 ap., Anonymous Anonyymi said...

Kyllä aurinko paistaa vielä prinsessallekin :) viimeistään ens kesänä :D

Ajattelin vielä skumpan seuraks mansikoita ja suklaata?

 
At 10:37 ap., Blogger PartyFlickan said...

Mikäs pahan tappais? ;)

 
At 10:39 ap., Blogger PartyFlickan said...

MMmmhhh :) Mansikat, skumppa ja suklaa kuullostaa ihan täydelliseltä. Tarkemmin ajateltuna voisin kyllä ehkä sittenkin ottaa sen hieronnan...

 
At 10:43 ap., Anonymous Anonyymi said...

Etsä voi paha, koska paha olis jo kuollu niinGu elokuvissakin.... Kuulut selvästi meihin hyviksiin :)


Sovittu! No tuotko mansikat? niin mä tuon suklaan...

 
At 10:44 ap., Anonymous Anonyymi said...

Edellinen on itZeSuuruus :D

 
At 10:45 ap., Blogger PartyFlickan said...

Juuh. Mä lähden mun yksityiskoneella hakemaan mansikoita jostain mistä niitä saa tähänkin vuodenaikaan tuoreena..

:)

 
At 10:51 ap., Anonymous Anonyymi said...

Maajussin kasvihuoneesta saa vielä tuoreina mansikoita :)

Pakasteet käy hätä varana...

 
At 11:32 ap., Blogger PartyFlickan said...

Pakastemansikat ja skumppa... Ei :) Pitää olla tuoreita!

 
At 11:36 ap., Anonymous Anonyymi said...

Nopeesti maaseudulle, että ehdit illaks takas :)

 

Lähetä kommentti

<< Home