torstaina, syyskuuta 14, 2006

Kännisekoilija, osa 2

Opiskelun lisäksi oon myös alkanut taas harrastaa opiskelijaelämää. Olin ihan hirveessä kännissä opiskelijabileissä ja itkin ja pakotin mun kaverit soittamaan HMOVK:lle joka joutui sitten tulemaan pelastamaan mut :(. Oon sitten koko illan tilittänyt sille sitä, miten mä edelleenkin tykkään siitä. Voi tuska.

Kaiken huipuksi oon ilmeisesti kaatunut jossain vaiheessa kun nyt on kaks sormea murtunut jotka jouduttiin tänään kipsaamaan. Ja tietty oikee käsi... Nyt sitten opettelen elämään hetken yksikätisenä. Taas ois kyllä poikakaverille käyttöä. Miten mä esim. saan rintsikat puettua pelkällä vasemmalla kädellä? Ja kuka täällä tiskaa? Kukaa petaa sängyn?

:(

6 Comments:

At 8:53 ip., Blogger Takaisin Kallioon said...

Kyllähän se poikakaveri varmaan liivien riisumisessa auttaisi, mutta päälle laittamista joutuu jo perustelemaan. :)

 
At 10:17 ip., Anonymous Anonyymi said...

Aviomiespalvelusta tai poikaystäväpalvelusta niitä löytää, mutta tuo poikaystäväpalvelu aukeaa vasta ens maanantaina...:)

 
At 12:28 ap., Blogger kinnunen said...

Mähän voin tulla jeesimään sua ja samala saat jalkahieronnan;)

 
At 12:29 ap., Blogger kinnunen said...

Fiddu, näpihärö... Siis samalla.

 
At 7:44 ap., Anonymous Anonyymi said...

Eiköhän avuliaita Alekseja löydy, pyydät vain. :)

 
At 8:03 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mä voin tulla sinne niin kaikki (ainakin melkein) sun ongelmat ratkeaa ;)
Ku ei sulla oo rintsikoita (saati muitakaan vaatteita) sillon ku mä olen sielä ja sänkykin on senverran kovassa käytössä, että ei sitäkään petaamaan ehdi ;)
Niin ja mä osaan myös tiskata tarvittaessa :D

 

Lähetä kommentti

<< Home