sunnuntaina, syyskuuta 10, 2006

Kännisekoilija is back :)

Olipa taas ilta. :) Me oltiin P:n kanssa aikaisemmin mietitty, että mentäiskö käymään Kunkussa. Saatiin etkoiltua vasta joskus reippaasti puolen yön jälkeen ja Kunkussa näytti olevan ihan hirvittävä jono joten me päätettiin mennä mun inhokkibaariin Bottalle. Yleensä mä en viihdy siellä ollenkaan. Pystyn juomaan yhden siiderin ja tanssimaan pari biisiä, mutta sitten on päästävä pois. Mut eilen siellä oli ihan superkivaa ja superkomeita miehiä.

Ensin sellainen ihanan pitkä poika tuli pokailemaan mua tanssilattialla ja me tutustuttiin siinä hetki. Entinen Partyflickan olis tokaissut sille "painu v*ttuun" aika nopeeta, mutta koska mä oon päättänyt antaa kaikille potentiaalisille tuleville perheenisille tilaisuuden niin mä juttelin tän tyypin kanssa ja kävin tanssimassa ja annoin jopa puhelinnumeroni.

Me tanssitiin siinä Queenin jotain biisiä ja sitten se meni viemään sen tuoppia jonnekin. Samassa kun se katos sellainen todellinen eyecandy tuli tanssimaan mun kanssa. Uuh. Se oli niiiiiiin ihana ja just sellainen poika keneen mä yleensä ihastun. Me paettiin Eyecandyn kanssa Potentiaalista perheenisää yläkertaa ja pussailtiin siellä about puoli tuntia. Sitten mua alkoi naurattaa koko tilanteen koomisuus ja mä päätin mennä takaisin alas ettimään mun kavereita. Jäin tanssimaan tyttöjen kanssa ja sitten se Potentiaalinen perheenisä tuli siihen uudelleen pokailemaan mua. Onko vähän säälittävä tapaus? Se oli kumminkin nähnyt kun mä pussailin sitä Eyecandyä. No, koska mä olen kiltti ja mukava mä tanssin sen kanssa pari hidasta biisiä ja sitten tulikin jo pilkku ja piti lähteä kotiin. Potentiaalinen perheenisä tilitti mulle pihalla kuinka se on todella ihastunut muhun ja mä vaan vilkuilin, että näkyykö sitä Eyecandyä missään. Kaikki mun kaveritkin oli jo lähteneet kotiin, joten mä lähdin sitten sen Potentiaalisen perheenisän (PP) kanssa kävelemään kohti keskustaa, koska sen piti päästä VANTAALLE menevään yöbussiin ja mun piti päästä kotiin.

Onneks se häipyi sinne bussipysäkille ja mä sain kävellä loppukotimatkan (melkein) rauhassa. 5o metriä ennen mun kotiovea PP soittaa ja tiedustelee, että oonko mä päässyt kotiin. Hieman vitutti tajuta, että mähän olin antanu sille mun oikean puhelinnumeron. Lätisin sen kanssa pari lausetta ja lopetin puhelun. Heti kun mä saan luurin kiinni, siltä tulee tekstari, jossa se ilmoittaa olevansa todella kiinnostunut musta ja toivoisi, että voisi viedä mut kahville. No mä en tietenkään vastannut. Olin just saanut unen päästä kiinni, kun PP soitti taas. Hieman ehkä ahdistavaa, että se soittelee heti kaks tsiljoonaa kertaa.

Kiireisen illan aikana ehdin myös hoitamaan suhdettani J:n kanssa. Se oli taas tosi ilkeä mulle (niin kuin aina humalassa) ja sitten mä ilmoitin sille, etten mä jaksa enää tätä draamaa ja musta ois parempi jos me ei enää nähtäis tai pidettäis mitään yhteyttä. Sovittiin kuitenkin tossa aamulla, että voidaan soitella kun siltä tuntuu ja nähdäkin ehkä silloin kun satutaan olemaan samassa kaupungissa, mutta pidetään huolta, ettei siitä hommasta tuu liian vakavaa ;).

Kaiken sekoilun lomassa mun kaverin soon-to-be-boyfriend yritti yllyttää mua kehdonryöstöön. Se ehdotti koko illan, että menisin moikkamaan sen kaveria joka on syntynyt vuonna 1985. Hey as if, en todellakaan mennyt, sehän on mua 4 vuotta nuorempi.. Sitten se tyrkytti sen puhelinnumeroa, mutta en mä ottanut sitäkään vastaan koska mä kumminkin soittaisin sille lapselle humalassa ja vonkaisin jotain ja saisin syytteen jostain lapsiin sekaantumisesta.

Aika vauhdikasta :D. Mutta nyt mulla on ihan loistavan pirteä olo. Oon taas oma itteni.

11 Comments:

At 7:46 ip., Anonymous Anonyymi said...

Missä se känninen sekoilu ja skandaaliT on?... :)

 
At 7:47 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hmm, mitenkäs lapsena pidit itseäsi 21-vuotiaana?;)

 
At 7:56 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmm :) Mun mielestä skandaali on se, että mä annoin jollekin mun numeron.

Siis mähän olin 21-vuotiaana todella aikuinen..Hassua kyllä PP veikkasi alussa mun iäksi 20 eli jos se 21-vee poikakin luulis mua 20-vuotiaaksi niin kaikkihan ois loistavasti ;)

 
At 8:09 ip., Anonymous Anonyymi said...

Superhassu hei... Ei toi ole mikään skandaali :) mmmmh

 
At 7:47 ap., Anonymous Anonyymi said...

Ei kais siinä...

 
At 11:57 ap., Anonymous Anonyymi said...

Pirteä oma ittensä = Sama horo kun aiemmin:)

 
At 7:05 ip., Anonymous Anonyymi said...

tää on ihana blogi :)

 
At 10:53 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ylihuomenna sit meen...tylsää ku et tullu...oisit varmaan ollu ihan luxus matkaseuraa...ens kerralla.. :)))

ex-HB

 
At 11:29 ap., Blogger PartyFlickan said...

Uuuh :)
Hyvää matkaa HB:lle!

 
At 6:20 ip., Anonymous Anonyymi said...

Päivityksiä kehiin!!!

 
At 7:09 ip., Anonymous Anonyymi said...

Superhassu on taas hassuna :)

 

Lähetä kommentti

<< Home