keskiviikkona, lokakuuta 11, 2006

Tehokkaana töissä

Siis ehkä on ihan hyvä, että mä olen lopettamassa työt. Tänään oon ollut taas niin tehokas, että jopa itseänikin hävettää. Oon kopioinut yhden kammottavan tenttikirjan, tehnyt ruotsin ja ranskan läksyt, käynyt kahdesti Stockalla (vaan toinen niistä oli oma juttu..) ja kuolannut mun työpaikkaihastuksen perään. Huoh. Se vaan taas nyt on niiiiin ihana.

Olin eilen taas ihan kammottava. Koska mä en saanut paria tenttikirjaa, mä soitin mun äitille, pikkuveljelle ja pikkuveljen tyttökaverille ja sain ihan hirveet raivarit kun kukaan niistä ei suostunut just sillä hetkellä hakemaan tenttikirjoja niiden paikallisesta kirjastosta. Loppuviimein mun pikkuveli kävi kirjastossa, mutta koska sillä ei oo kirjastokorttia sen yliopiston kirjastoon jossa se opiskelee, mun tenttikirjat oli lainannut sen kaveri. Eikä kuka tahansa kaveri, vaan sellainen, jota mä oon joskun kännissä pussaillut...argh.

Mua ei huvita taaskaan oikein mikään. Ois niin kivaa, että mulla ois oikea poikaystävä mielikuvituspoikaystävän sijaan...

20 Comments:

At 10:29 ap., Anonymous Anonyymi said...

Stokkalta saa kuulemma hulluilla päivillä alennuksia poikaystävistä. Sinne valitsemaan mieleinen :)

 
At 5:15 ip., Blogger PartyFlickan said...

UUUUUUhhhhh! Millä osastolla? Kuuluiskohan sen lamppuosaston mies valikoimaan..?

:D

 
At 6:40 ip., Anonymous Anonyymi said...

Itseasiassa ollaan niin herkkuja ja muutenkin kivoja, että meitä myydään herkussa tietenkin :)

Meillä olis myös alastomana lautaselle tarjous hullujen kunniaks :D

 
At 9:26 ip., Blogger PartyFlickan said...

:D pitänee tulla huomenna tsekkaamaan valikoima ;)

 
At 9:47 ip., Anonymous Anonyymi said...

Huomenna on "lihatiski" kiinni, mut tuu lauantaina :)

 
At 10:00 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmm. Stockan herkku lauantaina hullujen päivien aikaan... Mä harkitsen asiaa ;) Pitää olla kyl aikas hyvä tarjonta, että mä kestän niitä kaikkia perheenäitejä ja huutavia lapsia.. :)

 
At 10:16 ip., Anonymous Anonyymi said...

No miten olis "jumalainen" seurani, ja niskahieronta? :) Tai kokovartalohieronta skumpalla :)

 
At 9:10 ap., Blogger PartyFlickan said...

Jätetään hieronta väliin ja siirrytään viikonlopun kunniaksi suoraan skumppaan ;)

 
At 10:30 ap., Anonymous Anonyymi said...

Tehdään näin :) mä tuon skumpan ja sä tuot vienon hymyn...

 
At 10:41 ap., Blogger PartyFlickan said...

Hmm osaankohan mä hymyillä vienosti..? Tarttee varmaan käyttää tää työpäivä sellaisen harjoittelemiseen ;)

 
At 10:48 ap., Anonymous Anonyymi said...

Kyllä osaat... mä osaan punastuu ja hymyillä ujosti :) ujokin käy.....

 
At 10:49 ap., Blogger PartyFlickan said...

Söpöä :)

 
At 10:53 ap., Anonymous Anonyymi said...

Joo ja sit osaan ilveillä, kuin koiranpentu... Sitä kutsutaan rakastelukatseeksi :D

 
At 11:31 ap., Blogger PartyFlickan said...

Just :) Säpäs oot monitaitoinen ;)

 
At 11:41 ap., Anonymous Anonyymi said...

Enkö ookin :) oho! pitää kiirehtii... Pitäs olla jo louvressa :)

 
At 3:55 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmmm käytkö sä louvressa tsekkailemassa Mona Lisaa?

 
At 4:10 ip., Anonymous Anonyymi said...

Maalaan siellä :)

 
At 4:28 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmm taiteilijarenttu ;)

 
At 4:31 ip., Anonymous Anonyymi said...

Sählääjä vaan en muuta :) Huomenna pitäis kosii ja sunnuntaina laiskotella :)

 
At 12:43 ap., Anonymous Anonyymi said...

Löysin tuoreita mansikoita!!! enää täytyis löytää prinsessa stokkalta :)

 

Lähetä kommentti

<< Home