torstaina, syyskuuta 21, 2006

Broken toe..?

Mä kaaduin tänään meidän rappukäytävässä koska kiltti talonmiehen akka oli päättänyt pestä rappukäytävän lattiat heittämällä saippuavettä lattialle ja jättämällä ne siihen niin, että ihmiset voi tippua rappuset alas sen jälkeen kun ne on liukastuneet. :) Nyt mun varvas on ihan superkipeä ja turvonnut ja musta. Mä en tajua miten mä voin aina koheltaa näin paljon.

Me oltiin eilen baarissa. HMOVK:n ihan superkuuma kaveri teki mulle taikatemppuja. WAU! Vähänkö mä lämpeen siitä, että joku kuuma mies viihdyttää mua. Harmi vaan, että ilta kumminkin päätyi yhteiseen kotimatkaan HMOVK:n kanssa. Geez. Mä en tajua mikä meillä on, koska kotiin on aina pakko lähteä yhdessä. Lisäksi se huusi mulle kotimatkan siitä, etten missään nimessä saa ihastua sen kaveriin. Ihan tyypillistä sitä, mutta aina jos mä oon jotenkin kiinnostunut jostain miehestä niin HMOVK keksii heti sata syytä miksi mä en sais ihastua niihin tyyppeihin. Raivostuttavaa.

Mulla on taas jotenkin ihan kynnys nähdä teekkaria. Aina kun se soittaa, mä meen tosi vaikeaksi ja keksin tekosyitä miksen en mä vois sitä nähdä. Mutta (melkein) aina kun me ollaan nähty, niin meillä on ollutkin ihan superkivaa.

Ai niin, mä irtisanouduin eilen töistä.

9 Comments:

At 8:36 ip., Anonymous Anonyymi said...

No sustahan oikea koheltaja on tullut :O
Koita nyt senverran itteäs kasassa itteäs pitää, ettei tarvi rullatuolilla lähteä liikuskeleen :)

Ei muutaku amerikan malli pystyyn ja vaatiin miljoonakorvauksia siivoojalta / talonmieheltä :) Sitten muutat rikkaana ison lätäkön tuollepuolen ja rupeet ruperjulkkikseksi ja palkkaat mut bodyguardiksi ;)

 
At 9:52 ip., Blogger PartyFlickan said...

Mä laitan sun työsopparin tulemaan postissa ;)

 
At 12:35 ap., Anonymous Anonyymi said...

Irtisanouduit? Lähtisitkö Ranualle hommiin? ;)

 
At 10:29 ap., Blogger PartyFlickan said...

Juu! Vaikka heti! :)

 
At 2:06 ip., Anonymous Anonyymi said...

Auttaisko parantava puhallukseni varpaaseen?:)

 
At 5:00 ip., Anonymous Anonyymi said...

Meidän vuokrat yhteenlaskettuna lyhentäis nopsaan isoakin kämppää Lapissa. Sä myyt kahvia, mä leivon pullat. Is it a deal?

 
At 2:07 ip., Anonymous Anonyymi said...

Jeesus, et sä oot junttiakka:)

 
At 5:34 ip., Blogger PartyFlickan said...

It's a deal :)
Joko mä alan pakkaamaan?

 
At 3:12 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hei, nyt olisi aika blogata lisää. Tämä on jo vanha!

 

Lähetä kommentti

<< Home