tiistaina, lokakuuta 17, 2006

Maanantai-kännit

Meillä oli tavallaan vika kerta yhtä kurssia eilen ja sen päätteeksi mentiin sitten parin mun kurssitutun kanssa legendaarisille yksille. No joo. Heräsin just ja tajusin, että oon myöhästynyt koulusta todella pahasti ja melkein ottaa päähän, mutta eilen oli kuitenkin niin kivaa, että oonkin ihan hyvällä tuulella :) Jee!

Mun yks opiskelukaveri on todella! kuuma. Oon ehkä joskus aikaisemminkin flirttaillut sen kanssa humalassa (selvin päin mä en uskalla kun oon niin ujo..) ja eilen sama tahti taas jatkui. Tilanne oli kieltämättä aika hauska, koska meidän kanssa bissellä oli sellanen toinen tyttö ketä se on myökin lämpännyt. Se toinen tyttö on nykyään kihloissa eikä muakaan kiinnosta varatut miehet oikeestaan yhtään, mutta tottakai tietyn asteinen lämppääminen aina imartelee. Jossain vaiheessa kun me jäätiin hetkeksi kahdestaa, se otti mua käsistä kiinni ja katsoi silmiin ja kysyi "Enhän mä oo sun mielestä pleijeri?". Mitä tohon voi vastata? :) "Tottakai sä oot.". Mun puhelimeen tuli taas känniviirus kotimatkalla, mutta tällä kertaa mä en ottanut yhteyttä HMOVK:iin, vaan lähetin tälle Pleijerille viestin. Hitto, että piti sortua... Mä oon niiiiiiiiiiin heikko lirkuttelulle... :)

Tollaset pienet maanantaikännit piristi kyllä huomattavasti mun elämää. Kerrankin mä tein maanantai-iltana jotain muutakin kuin ranskan läksyjä ;)