sunnuntaina, lokakuuta 15, 2006

Paha mieli

Mua vituttaa. Eilinen juustoilta meni mun osalta ihan puihin. Mä en ollut syönyt koko päivänä mitään muuta ettei sitten harmittaisi juustojen epäterveellisyys. No, kuitenkin mun aivoissa tapahtuu aina jotain typerää ja päädyinkin sitten halailemaan vessanpönttöä juustojen syönnin jälkeen ja sitten tulikin niin paha mieli, että lähdin ennen yhtätoista kotiin. Nihkeetä, koska alkuillasta mulla oli vielä tosi kiva fiilis ja oisin tahtonut lähteä baariin esittelemään mun uusia söpöjä kenkiä ja muitakin asusteita. Mun toiset kaverit ois olleet Lostarissa, mutta mun mielestä oli parempi tulla yksin kotiin itkemään.

Pahantuulisuus (onkohan toi yhdyssana vai ei..?) taitaa jatkua edelleen. Kattelin telkkarista äsken Köyhien ritareiden uusintaa ja mua alkoi vituttaa se coolius ja täydellisyys niin paljon, että olis tehnyt mieli heittää telkkari ikkunasta ulos. Joskus aikaisemmin mua ahdisti AINA sunnuntaisin, mutta viime aikoina mun mielestä sunnuntaisin on jopa ollut ihan kivaa, mutta tää päivä on kyllä niin käänne entiseen. Ei tää päivä voi ainakaan pahentua vaikka tekisinkin läksyt ja lukisin tenttiin...

Lisäksi mua vituttaa se, että mun entinen tosi läheinen ystävä viettää aikaa mielummin kahden keski-ikäisen naisen kanssa kun hengailee mun kanssa.

5 Comments:

At 11:59 ap., Anonymous Anonyymi said...

Skumppaa, tuoreita mansikoita ja tummaa suklaata. Piristyy kummasti :)

 
At 1:55 ip., Blogger Takaisin Kallioon said...

Ei kaikkea voi skumpalla ja mansikoilla alas huuhtoa. Ikävää kun on ikävää, mutta eipä mukavia aikoja osaisi arvostaa jos ei koskaan olisi hieman alavireisempi. *Virtuaalihalaus kärsivälle*

Ja kyllä se pahantuulisuus on yhdyssana ellei sitten halua puhua pahuuden tuuliominaisuuksista. :)

 
At 2:53 ip., Anonymous Anonyymi said...

ethän vaan oo bulimikko...?

 
At 3:46 ip., Blogger PartyFlickan said...

Totta.
Välillä kai pitää olla huonolla tuulella, että osais arvostaa hyviä hetkiä. Elämä on kyllä niiiiiiiiin omituista.

 
At 4:55 ip., Anonymous Anonyymi said...

Tuutko mun kanssa parantaa mailmaa? Palkaks saa pusuja, hellyyttä ja ikuisen kainalopaikan :)

 

Lähetä kommentti

<< Home