perjantaina, lokakuuta 27, 2006

Kosketus

Hmm. Mä oon nyt virallisesti "pelkkä" opiskelija. Mulla oli tänään viimeinen työpäivä. Oli aika haikee fiilis, mutta oon varma, että tää on hieno ja hyvä päätös.

Heti aamulla mä luulin, etten näkisi mun toista työpaikkaihastusta muuta kuin aamulla meidän yhteisellä automatkalla. Se silitti mun käsivartta loppumatkasta ja mä mietin, että se oli jotenkin paljon henkilökohtaisempaa kuin halaaminen. Me kuitenkin ehdittiin vielä nähdä iltapäivällä jolloin se silitti mua käsivarresta ja olkapäistä ja selästä. Se oli jotenkin niin liikuttavan söpöä. Ei millään tavalla seksuaalista, vaan jotenkin herkkää ja kaipaavaa. Mua alkoi itkettää niiiiiiiiiin paljon. Onneks se asuu tässä lähellä niin voin stalkkeroida sitä aina iltakävelyllä ;).

Mun toinen työpaikkaihastus halaili mua aivan viimeiseksi ja sekin oli ihanaa. Ehkä on ihan hyvä, että mä lähdin sieltä pois, koska musta tuntuu, että ainakin tarkkanäköisimmät alkoivat huomata, että mä olen ehkä hieman ihastunut kyseisiin herroihin..

HMOVK ilmoitti juuri, että se on lähtenyt viikonlopuksi Turkuun. Hmph. Mä oisin tahtonut fiilistellä just sen kanssa mun töiden loppumista. Ehkä mä en oo vieläkään oikein tajunnut sitä, että me ei seurustella. No, mä oonkin hieman yksinkertainen.

Sain eilen sanottua mun The Ihastukselle, että mua ahdistaa koko kuvio aika paljon. Tai lähinnä se, että musta tuntuu, että kaikki on vaan edennyt jollain tavalla tosi nopeeta ja mua ärsyttää se, ettei me oikein osata jutella mitään muuta kuin siirappisia asioita. Sekin on toki kivaa...mutta koska mä olen vaikea ja hankala kaipaan jotain muutakin.

Kävin äsken ostamassa viikonlopuksi ruokaa. Ostin hirveen kasan mandariineja, kaks vanukasta ja pussillisen pakastevadelmia. Oiskohan jossain jotain kursseja jossa opetettaisiin sitä, kuinka hoidetaan tällaisia pieniä arkipäivän askareita...hih :).

1 Comments:

At 4:19 ip., Anonymous Anonyymi said...

Yksi luku käännetty elämässä, nyt alkaa uusi.:)

 

Lähetä kommentti

<< Home