keskiviikkona, lokakuuta 25, 2006

Syyspäivän sattumia

Hmm. Mä en selkeestikään tykkää jos mulle flirttaillaan todella avoimesti. Mä olin tänään M:n kanssa kahvilla Bulevardin eräässä kahvilassa ja ohiajavasta autosta jotkut örsöt alkoivat vilkutella mulle ja tuijotella ikkunasta. Ällöttävää. Eilen mä kuljin kaikessa rauhassa (pahan tuulisena) Mikonkadulla, kun vastaantuleva mies päätti iskeä mulle silmää. Okei, okei..onhan huomio aina kivaa, mutta mä tykkäisin ehkä vähän sellaisesta ei niin avoimesta ja räikeästä flirttailusta.. No, ilmeisestikään mä en oo tyytyväinen tasan mihinkään.

Yllättäen tilitin M:lle taas mun ihastumisesta. Elämä on kyllä ihan huippua :).

Hmm, mä oon tässä viimepäivinä miettinyt, että mitä kummaa on tapahtunut MTV:lle. Missä täällä on se kaikki musiikki? Nytkin täällä tulee jotain typerää teiniavioliittodraamaa. Onko pakko mennä naimisiin noin nuorena ja onko pakko myydä oma elämä televisioon? Tottakai mäkin myisin mun elämäni, mutta eihän sitä kukaan katsois ;). Sitten toi poika vielä säveltelee kaiken maailman biisejä niiden syntymättömälle vauvalle.... Onko vähän liian ällöä? ;)

Me puhuttiin M:n kanssa muutenkin elämästä. Musta on kivaa olla tällä hetkellä sinkku. Tietenkin mä kaipaan hellyyttä ja muuta sellaista, mutta mulla on hyvä fiilis mun elämästä. Mä oon miettinyt, että ehkä mä tietoisestikin "pilaan" kaikki säädöt sen takia, että mua pelottaa se, että mun elämä muuttuis jollakin tavalla. Oon mäkin kyllä ihan ihme nynny ;).

Toisaalta, mua ei selkeestikään pitäisi päästää asumaan yksin. Eilen meinas palaa keittiön pöytä kun poltin kynttilöitä enkä vahtinut niitä..Ooops.

Hmm..Pitäiskö alkaa pestä pyykkiä? Mä yritän kutistaa yksiä farkkuja, mutta toistaiseksi ei oo onnistunut. Mä tartteisin oman pyykkääjän.. Ostin muuten tosi söpöjä pantoja tänään. Ihan huippua, kaikki hiushuolet on ratkaistu ja vielä todella söpöllä ja trendikkäällä tavalla. :)

3 Comments:

At 7:50 ip., Blogger kinnunen said...

Mä voisin ilomielin tulla sulle pyykkääjäks;) Tosin mun aika varmaan kuluis sun sukkia haistellen, mut pitäähän siinä mullekkin jotain iloo olla *LOL*

 
At 5:14 ip., Blogger Tea said...

Siihen huuteluun ja avoimeen flirttailuunkin tottuu. Ainakin täällä. Kunhan eivät käy kiinni hiuksiin kuten kaverille kävi..

 
At 5:31 ip., Blogger PartyFlickan said...

Tukasta puheen ollen... joskus muutama vuosi sitten me oltiin Patiksessa ja sellainen tyyppi tarttui mun tukkaan kiinni eikä suostunut päästämään irti. Poket heitti sen ulos. Seuraavana viikonloppuna se sama tyyppi piinasi mua Lostarissa jolloin mun kaverit saattoivat sen ulos. Ei ollut kivaa.

 

Lähetä kommentti

<< Home