sunnuntaina, lokakuuta 22, 2006

Haikeutta..

Oon ihan surullinen kun äiti ja isi lähti just. Mä just tajusin, että mähän oon ihan yksin kun kaikki perheen jäsenet asuu todella kaukana eikä kaikkia kavereitakaan ehdi nähdä niin usein kun haluaisi.

Perjantaina mä vedin todella nopeat pikakännit. Aivan kauheeta. Mun tuttu yritti pokailla mua, mutta en lämmennyt, koska sen raskaana oleva vaimo odotti sitä kotona. Mä en niin ymmärrä tollaista pettämistä. Puhelin täyttyi kaiken maailman vonkausviesteistä ja puheluista. Harmittaa sen tytön puolesta, että sen aviomies on tollainen. Samaisissa juhlissa eräs mun naispuolinen tuttu kysyi multa, että miksi me ei ikinä halailla. Omituinen tilanne ;).

Lauantaina olikin sitten kiva päivä äitin kanssa kaupungilla. Oksensin koko aamun salaa mutta sitten aloin piristyä kun sain uuden takin, farkut ja pannan :). Käytiin illalla syömässä ja meidän viereiseen pöytään tuli istumaan sellainen mun vanha tuttu. Hieman kiusallinen tilanne... ;). Äiti jäi tänne yöksi ja mä tajusin, etten mä osaa nukkua jos edes samassa huoneessa nukkuu joku. Mä en ikinä pysty nukkumaan kenenkään kanssa, kun aina vaan pyöriskelen eikä tuu uni ja sitten karkaan keskellä yötä kotiin.

Mä taidan lähteä ulkoilemaan ja sitten käyn vuokraamassa jonkun kivan tyttöjen hömppäleffan :D.