keskiviikkona, marraskuuta 15, 2006

Tuhkimo

Voi tuska! Mä aloin tossa aikaisemmin etsiä mun bilekenkiä tätä iltaa varten. Kenkiä ei löytynyt tasan mistään ja mä tajusin, että oon käyttänyt niitä viimeksi viime keskiviikkona. Koska niitä ei löytynyt kotoa, mä fiksuna tyttönä päättelin, että ne on jääneet jonnekin. Soitin ensin löytötavaratoimistoon ja se äijä, joka vastasi puhelimeen repes nauramaan kun mä tiedustelin mun kenkiä. Sen sijaan, että se ois heti alkanut etsiä niitä, se alkoi heittää läppää tuhkimosta, joka kulkenut talvipakkasella kotiin ilman kenkiä. No, loppujen lopuksi se vihdoin ja viimein etsi niitä, mutta eihän siellä olleet.

Pikkuhiljaa alkoi iskeä ihan hirvittävä morkkis siitä, että miten mä aina onnistunkin kännissä mokailemaan jotenkin. No, onneks mä muistin, että se sukkapuikkopoika oli tarjonnut mulle siideriä yhdessä baarissa ja mä soitinkin sitten sinne ja Halleluja!, kengät olivat siellä. Eipä muuta kuin hakemaan ja Alkon kautta kotiin tätä iltaa varten ;).

5 Comments:

At 1:20 ip., Blogger kinnunen said...

Hmm.. Vähintäänkin mielenkiintoinen ajatus, hukata nyt kenkänsä hönöpäissään;) Sitten kun alat hukata koko illan sun jalassa hionneita sukkia, niin mä alan hiippailla sun jäljillä niiden löytämisen toivossa...

 
At 8:53 ip., Blogger PartyFlickan said...

Siis mun jalathan ei tietenkään hikoa.

Tää ei suinkaan ollut ensimmäinen kerta, kun kengät on hukassa. Multa jäi yhtenä kesäisenä iltana baariin toinen kenkä...

 
At 11:49 ap., Blogger kinnunen said...

Sun pitää lähettää mulle yhet sukat, niin voisin todeta itse sun jalkojen hikoamattomuuden;)

 
At 12:03 ap., Anonymous Anonyymi said...

Ootsä partis hengissä ku et oo kirjoitellut hetkeen?

Sä vaan oot kinnunen sairas jätkä. Minkäs teet, elämä on.

 
At 10:28 ip., Blogger kinnunen said...

"mä said...

Ootsä partis hengissä ku et oo kirjoitellut hetkeen?

Sä vaan oot kinnunen sairas jätkä. Minkäs teet, elämä on."

Näin huutaa anonyymi täydellinen ihminen. Mutta ymmärrän toki, että asiat joista ei tiedä hevonvittua ovat useasti erittäin pelottavia ja pelko taas aiheuttaa juurikin edellämainitun kaltaisia reaktioita.

Kirjoittajan olisi hyvä nähdä hiukan mailmaa ja elämää yleensäkkin ja tutustua erilaisiin asioihin vaikka kuinka pelottaisi;)

 

Lähetä kommentti

<< Home