sunnuntaina, marraskuuta 26, 2006

Elämä on tylsää

Uuuh. Helsingissä on sittenkin vielä jäljellä kuumia miehiä. Me seisottiin mun kaverin kanssa kellon alla ja yhtäkkiä ohitse käveli ihan järjettömän kuuma mies. Meidän molempien lauseet jäi kesken ja me vaan tuijotettiin sitä. I know, tosi junttia, mutta kun se miehen näkee, niin ei pysty mihinkään muuhun. Sitten mä muistin, että mähän olin nähnyt sen miehen aikaisemminkin. Mun ja mun työkaverin piti ajaa ylimääräinen kortteli vaan sen takia, että me voitais katsella sitä tyyppiä hiemaan pidempään. Hirvee stalkkeri mäkin oon ;). Mutta sen mä ehdin katsoa, ettei sillä oo sormusta ;).

Muuten mun elämä on aivan saatanan tylsää. Mä vaan luen tenttiin ja käyn koulussa ja odotan joululomaa ja tammikuuta.

8 Comments:

At 10:55 ip., Blogger Tea said...

Hih. Mitä tammikuussa tapahtuu?

 
At 12:45 ip., Blogger Bubbles said...

Niin munkin.

I feel for you.

 
At 10:11 ip., Anonymous Anonyymi said...

Siinä on virhe! kesäkuuta leidit odottaa.

 
At 10:43 ip., Blogger PartyFlickan said...

kesäkuuta? miks?

 
At 1:00 ip., Anonymous Anonyymi said...

No yleensä kesää odotetaan, eikä talvea.

 
At 1:08 ip., Blogger PartyFlickan said...

Mutta mä olenkin omituinen ja hassu ;).

 
At 1:55 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mun isi on sun isii omituisempi ja hassumpi! Taidat olla etelän lämmössä tammikuussa;).

 
At 5:45 ip., Anonymous Anonyymi said...

Koht on kivempaa!!:) joulu ja uusvuos ja tammikuu.:)

 

Lähetä kommentti

<< Home