tiistaina, joulukuuta 12, 2006

Hyvät humalat

Hmm. Mä olin viime torstaina ulkona (EN Kallessa...). Etkoille mennessä olin aivan vakuuttunut siitä, että käyn noppaa bileissä ja lähden kotiin viimeistään puolen yön aikaan. Toisin kävin. Parin punkkulasin ja rommikolan jälkeen en sitten enää tajunnutkaan ajankulua. Yhtäkkiä kello oli jo puoli kuusi aamulla ja mä tilailin taksia. Harmillista sinänsä, se taksi ei jostain kumman syystä vienytkään kotiin, vaan päädyin sitten menemään kahden hengen jatkoille Töölöön. On varmaan ollut todella kivaa, mutta muistikuvat on hieman hatarat...

Mä heräsin siihen, että mun pikkuveli soitti ilmoitti ajaneensa kolarin ja pyysi mua tulemaan kolaripaikalle. Mähän sitten lähdin kuin lennossa (siis mitähän se poika on ajatellut...."Mun pikkuveli ajoi just kolarin, pakko lähteä. Heippa!) edellisillan bilevaatteissa leikkimään rauhallista aikuista. Hieman ne poliisit kattoi mua pitkään kun säntäsin paikalle meikit levinneenä ja muutenkin varmaan hieman väsähtäneen oloisena ja KESÄKENGISSÄ.. No, onneksi kenellekään ei käynyt mitään sen pahempaa ja tilanne saatiin hoidettua ja Marian sairaalassakaan ei mennyt viittä tuntia kauempaa. Sen jälkeen olikin sitten taas niin sekava olo, että oli pakko lähteä uudelleen ulos. Pari siideriä ja elämä hymyili jälleen.

Koska viikonloppu oli sinänsä jo mennyt viihteen puolelle, mä totesin, ettei enää kannata lauantai-aamuna aloittaa lukemaan maanantain tenttiin (johon en tietenään mennyt), vaan päätin kuluttaa päivän hyödyllisesti ja lähteä shoppailemaan. Mukaan tarttui kaikkia kivoja pikkujoulumeikkejä ja niitä pääsinkin testaamaan heti samana iltana mun kavereiden pikkujoulubilessä. Me tehtiin mun parhaan kaverin kanssa hotshotteja perinteiden mukaisesti. Juuri kun oltiin vatkattu kermaa, meidän mukavat miespuoliset ystävät ilmoittivat, ettei siinä mitään ois tarvinnut vatkata. Eli hukkaan meni taas puoli tuntia ja käsilihaksetkin kipeytyivät. Höh. Mutta hyviltä ne silti maistuivat. Mutta selkeästikin meidän pitäisi harjoittaa tätä perinnettä hieman useamminkin kun ei aivan vielä toi tekeminen näytä sujuvan...

Lauantaina käytiin baarissakin, mutta jotenkin pikkujoulukautena tuntuu siltä, että kaikki normaalit baariasiakkaat on kotibileissä, koska baarit on niin täynnä viisikymppisiä pukuäijiä ja niiden sihteereitä pikkuhameissaan.. ;). Ois melkeinpä pitänyt vaan mennä kotiin suoraan..

Mua vähän pelotti eilen kun tuuli niin kovaa ja ikkunat vaan helisi. Siinä vaiheessa olis ollut kivaa, jos mun mielikuvituspoikaystävä olis ottanut mut kainaloon.

4 Comments:

At 3:57 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kyllä oikeaoppiseen hot shottiin tulee kevyesti vatkattua kermaa, eli ihan oikeassa olitte.

Tosin jos kermaa on vatkattu puoli tuntia, niin luulisi sen olevan jo hieman turhankin jäykkää, ellei jopa voiksi kirnuuntunutta. :)

 
At 8:28 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmm....sitä kermaa kuulemma pitää ravistaa purkissa. Ainakin väitti eräs herra baarimikko.

Ja haloo! Jos kaks tyttöä vatkaa käsin kermaa puoli tuntia niin eihän siitä mitään jäykkää vielä tuu ;)

 
At 12:46 ap., Anonymous Anonyymi said...

Ai niin, miehillähän on luonnostaan tuohon vähän rutinoituneempi ote ja treenatummat lihakset. :)

Purkissa kerma hieman paksuuntuu ravistettaessa, mutta ei pääse ottamaan ilmaa itseensä eli kuohkeentumaan kunnolla. Baariolosuhteissa lienee järkevintä kaataa kerma isompaan astiaan ja ravistaa siellä hetki (the SlingIn way...). Tällöin kerma hieman kuohkeutuu, mutta aikaa ei kuitenkaan mene niin pitkään. Kerman tulisi kuitenkin olla kuohkeahko floatti eikä pelkkää nestettä. Silleen että se sotkee sen shottilasin kunnolla ja tuntuu mukavalta suussa. :)

 
At 12:02 ap., Anonymous Anonyymi said...

friikkiydenkin uhalla pakko kommentoida, että mun ja baarimikkoystävän mielestä parasta tulee tupperwaren n.2,5dl vetoisella pikkukannulla voimakkaasti ravistaen. kannussa on siis tiivis kansi.

 

Lähetä kommentti

<< Home